Gå til innhold

Tremor av antipsykotisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tremor av antipsykotisk (Xeplion). Nå måtte jeg øke dosen. Vil tremoren bli verre da? 

Legen sa jeg kunne ta Akineton for å motvirke dette, men jeg bruker så mye medisiner nå. Vil tremoren forsvinne helt av Akineton? 

Blir helt svett av all medisinbruken. Har lyst til å slutte på alt. Men i stedet økes det i dose og legges til nye. 

Legene mener altså at jeg har en psykose nå og selv om jeg ikke tror på det så bestemte jeg meg for å samarbeide med dem. Men var det riktig av meg når jeg ikke er enig? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glitter skrev (18 minutter siden):

Jeg har tremor av antipsykotisk (Xeplion). Nå måtte jeg øke dosen. Vil tremoren bli verre da? 

Legen sa jeg kunne ta Akineton for å motvirke dette, men jeg bruker så mye medisiner nå. Vil tremoren forsvinne helt av Akineton? 

Blir helt svett av all medisinbruken. Har lyst til å slutte på alt. Men i stedet økes det i dose og legges til nye. 

Legene mener altså at jeg har en psykose nå og selv om jeg ikke tror på det så bestemte jeg meg for å samarbeide med dem. Men var det riktig av meg når jeg ikke er enig? 

Ja, det er riktig av deg. Lytt til legene.

Skrevet

Jeg har tremor av Litium og fikk mer av det da jeg økte dosen. 

Skrevet
munchin skrev (6 minutter siden):

Ja, det er riktig av deg. Lytt til legene.

Ja prøver. Vil ikke ha mer tvangsbruk så da gjør jeg som de vil. 

munchin skrev (4 minutter siden):

Jeg har tremor av Litium og fikk mer av det da jeg økte dosen. 

Ja okei. Jeg går jo også på Litium. Kanskje det er den som gjør det. Vil Akineton hjelpe da tro? 

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja prøver. Vil ikke ha mer tvangsbruk så da gjør jeg som de vil. 

Ja okei. Jeg går jo også på Litium. Kanskje det er den som gjør det. Vil Akineton hjelpe da tro? 

@nachnoo har du erfaring med Akineton?

Skrevet

Vet i hvert fall om noen på litium som har det, trodde ikke man fikk det av ap. men hvem vet, det er så masse bivirkninger. 

Skrevet
stjernestøv skrev (43 minutter siden):

Vet i hvert fall om noen på litium som har det, trodde ikke man fikk det av ap. men hvem vet, det er så masse bivirkninger. 

Jo det er ikke uvanlig å få det på antipsykotisk også..Ja er mye bivirkninger. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...