Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har tremor av antipsykotisk (Xeplion). Nå måtte jeg øke dosen. Vil tremoren bli verre da? Legen sa jeg kunne ta Akineton for å motvirke dette, men jeg bruker så mye medisiner nå. Vil tremoren forsvinne helt av Akineton? Blir helt svett av all medisinbruken. Har lyst til å slutte på alt. Men i stedet økes det i dose og legges til nye. Legene mener altså at jeg har en psykose nå og selv om jeg ikke tror på det så bestemte jeg meg for å samarbeide med dem. Men var det riktig av meg når jeg ikke er enig? 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (18 minutter siden): Jeg har tremor av antipsykotisk (Xeplion). Nå måtte jeg øke dosen. Vil tremoren bli verre da? Legen sa jeg kunne ta Akineton for å motvirke dette, men jeg bruker så mye medisiner nå. Vil tremoren forsvinne helt av Akineton? Blir helt svett av all medisinbruken. Har lyst til å slutte på alt. Men i stedet økes det i dose og legges til nye. Legene mener altså at jeg har en psykose nå og selv om jeg ikke tror på det så bestemte jeg meg for å samarbeide med dem. Men var det riktig av meg når jeg ikke er enig? Ja, det er riktig av deg. Lytt til legene. 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har tremor av Litium og fikk mer av det da jeg økte dosen. 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden munchin skrev (6 minutter siden): Ja, det er riktig av deg. Lytt til legene. Ja prøver. Vil ikke ha mer tvangsbruk så da gjør jeg som de vil. munchin skrev (4 minutter siden): Jeg har tremor av Litium og fikk mer av det da jeg økte dosen. Ja okei. Jeg går jo også på Litium. Kanskje det er den som gjør det. Vil Akineton hjelpe da tro? 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (Akkurat nå): Ja prøver. Vil ikke ha mer tvangsbruk så da gjør jeg som de vil. Ja okei. Jeg går jo også på Litium. Kanskje det er den som gjør det. Vil Akineton hjelpe da tro? @nachnoo har du erfaring med Akineton? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Vet i hvert fall om noen på litium som har det, trodde ikke man fikk det av ap. men hvem vet, det er så masse bivirkninger. 0 Siter
Glitter Skrevet 4 minutter siden Forfatter Skrevet 4 minutter siden stjernestøv skrev (43 minutter siden): Vet i hvert fall om noen på litium som har det, trodde ikke man fikk det av ap. men hvem vet, det er så masse bivirkninger. Jo det er ikke uvanlig å få det på antipsykotisk også..Ja er mye bivirkninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.