Worriesome Plenty 2 Skrevet 11. november Skrevet 11. november Jeg har tatt akineton, men for andre nevrologiske bivirkninger en tremor. Den virket på de fleste men ikke rastløshet og kribling i beina. Egentlig en medisin jeg merker lite bivirkninger fra. Den ble vel mer brukt før de atypiske medisinene kom og nevrologiske bivirkninger var svært vanlig. 0 Siter
Glitter Skrevet 11. november Forfatter Skrevet 11. november Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden): Jeg har tatt akineton, men for andre nevrologiske bivirkninger en tremor. Den virket på de fleste men ikke rastløshet og kribling i beina. Egentlig en medisin jeg merker lite bivirkninger fra. Den ble vel mer brukt før de atypiske medisinene kom og nevrologiske bivirkninger var svært vanlig. Okei. Tremoren ser heldigvis ikke ut til å ha blitt bedre av doseøkning, så håper det fortsetter sånn. Sånn jeg har det nå er til å leve med uten ekstra medisiner. Det rare er at tremoren varierer i intensitet. Noen ganger er hendene bare litt risting i, mens andre ganger er det veldig mye. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.