AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg prøvde meg på "rett til privatliv" (journal DPS), men dette var ikke gyldig grunn. @nachnoo kan du hjelpe meg med hva som kan være en særlig grunn? Jeg ønsker ikke at min familie skal kunne lese journalen min både for å beskytte dem og meg. Anonymkode: 1365f...c7a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg prøvde meg på "rett til privatliv" (journal DPS), men dette var ikke gyldig grunn. @nachnoo kan du hjelpe meg med hva som kan være en særlig grunn? Jeg ønsker ikke at min familie skal kunne lese journalen min både for å beskytte dem og meg. Anonymkode: 1365f...c7a Jeg ser at jeg har spurt deg før @nachnoo og du svarte incest og uenighet om arv som grunner. Det er ikke aktuelt i dette tilfelle. Jeg er en meget privat person og vil ikke at min familie skal få innblikk i mine mørkeste tanker/stunder/utsagn. Anonymkode: 1365f...c7a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ser at jeg har spurt deg før @nachnoo og du svarte incest og uenighet om arv som grunner. Det er ikke aktuelt i dette tilfelle. Jeg er en meget privat person og vil ikke at min familie skal få innblikk i mine mørkeste tanker/stunder/utsagn. Anonymkode: 1365f...c7a Og hvordan virker det hos private behandlere? Følger de et annet lovverk? Anonymkode: 1365f...c7a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.