Gå til innhold

Handlingslammet før time

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det problemet at jeg blir helt handlingslammet tiden før timene mine med behandler. Så jeg får ikke gjort noe som helst fornuftig før timene som jeg egentlig skulle gjort fordi jeg gruer meg sånn. Finnes det noe å gjøre med det?

Anonymkode: 90483...027

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta det opp med behandler? 

Anonymkode: 814c7...5a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg har det problemet at jeg blir helt handlingslammet tiden før timene mine med behandler. Så jeg får ikke gjort noe som helst fornuftig før timene som jeg egentlig skulle gjort fordi jeg gruer meg sånn. Finnes det noe å gjøre med det?

Hva gruer du deg til?

Anonymkode: 7a5be...173

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ta det opp med behandler? 

Anonymkode: 814c7...5a6

Ja, burde kanskje gjort det.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva gruer du deg til?

Anonymkode: 7a5be...173

Det er aller mest praktiske ting, som at jeg er redd for å komme for sent o.l. Det er ikke så ofte jeg snakker om vanskelige ting som jeg gruer meg til å snakke om, men det hender en sjelden gang det også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...