AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har det problemet at jeg blir helt handlingslammet tiden før timene mine med behandler. Så jeg får ikke gjort noe som helst fornuftig før timene som jeg egentlig skulle gjort fordi jeg gruer meg sånn. Finnes det noe å gjøre med det? Anonymkode: 90483...027 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ta det opp med behandler? Anonymkode: 814c7...5a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg har det problemet at jeg blir helt handlingslammet tiden før timene mine med behandler. Så jeg får ikke gjort noe som helst fornuftig før timene som jeg egentlig skulle gjort fordi jeg gruer meg sånn. Finnes det noe å gjøre med det? Anonymkode: 90483...027 Hva gruer du deg til? Anonymkode: 7a5be...173 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ta det opp med behandler? Anonymkode: 814c7...5a6 Ja, burde kanskje gjort det. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gruer du deg til? Anonymkode: 7a5be...173 Det er aller mest praktiske ting, som at jeg er redd for å komme for sent o.l. Det er ikke så ofte jeg snakker om vanskelige ting som jeg gruer meg til å snakke om, men det hender en sjelden gang det også. Anonymkode: 90483...027 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.