AnonymBruker Skrevet 10. november Skrevet 10. november Jeg har det problemet at jeg blir helt handlingslammet tiden før timene mine med behandler. Så jeg får ikke gjort noe som helst fornuftig før timene som jeg egentlig skulle gjort fordi jeg gruer meg sånn. Finnes det noe å gjøre med det? Anonymkode: 90483...027 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november Skrevet 10. november Ta det opp med behandler? Anonymkode: 814c7...5a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg har det problemet at jeg blir helt handlingslammet tiden før timene mine med behandler. Så jeg får ikke gjort noe som helst fornuftig før timene som jeg egentlig skulle gjort fordi jeg gruer meg sånn. Finnes det noe å gjøre med det? Anonymkode: 90483...027 Hva gruer du deg til? Anonymkode: 7a5be...173 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ta det opp med behandler? Anonymkode: 814c7...5a6 Ja, burde kanskje gjort det. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gruer du deg til? Anonymkode: 7a5be...173 Det er aller mest praktiske ting, som at jeg er redd for å komme for sent o.l. Det er ikke så ofte jeg snakker om vanskelige ting som jeg gruer meg til å snakke om, men det hender en sjelden gang det også. Anonymkode: 90483...027 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, burde kanskje gjort det. Det er aller mest praktiske ting, som at jeg er redd for å komme for sent o.l. Det er ikke så ofte jeg snakker om vanskelige ting som jeg gruer meg til å snakke om, men det hender en sjelden gang det også. Anonymkode: 90483...027 Jeg skjønner. Finn en ny rutine der du gjør enten husarbeid, ser serie, går tur, lytter til podcast e.l før du går? Anonymkode: 7a5be...173 0 Siter
krøll9 Skrevet 10. november Skrevet 10. november Høres ut som du har mye tid på hendene om du rekker det i alle fall. Litt ironisk kan jeg bare anbefale å pådra deg så mange forpliktelser og oppgaver at du nesten ikke har tid til å dra til behandler: lønnet arbeid eller konstruktivitet er på ingen måte krav til sysselsettingen her. Stress og avstand fra følelser er målet. Før du vet ordet av det sitter du på stolen hos behandler uten å huske åssen du kom dit, og du kan møte helt uforberedt og blottet for både forventning og evne til mental tilstedeværelse. Men så blir det hele kanskje litt bortkastet. Du får obsesse litt om det er det som skal til. Noen liker å skrive ned noen punkter eller tanker et fast sted (har jeg hørt), slik at du holder fast tanken når du har'n, så har du notisen din å gripe til om du skulle gå blank i timen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.