Gå til innhold

Du som går i behandling hvilken type pasient er du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått en del i behandling og har vel vert innom de fleste måter å gjøre ting på. Så jeg bare ble litt nysgjerrig på hvilken måte dere andre pasienter gjør ting? 

Er du en sånn pasient som forbereder deg mye til timene, skriver notater etter timene med tanker og refleksjoner og noterer deg spørsmål til neste time eller gjør du ikke det og bare tar det som det kommer? 

For å svare for meg selv: Sist jeg gikk i behandling så skrev jeg ned det vi snakket om etter timen siden jeg har dårlig hukommelse også hadde jeg et eget notat med spørsmål eller ting jeg ønsket å snakke om til neste time. I andre behandlingsforløp har jeg også skrevet behandlingsdagbok og gått dypere inn i ting og gjort mer innsats. Nå begynner jeg snart i behandling igjen og er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre ting.

Anonymkode: 43f9e...5bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svar gjerne også om du tidligere har gått i behandling 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har gått en del i behandling og har vel vert innom de fleste måter å gjøre ting på. Så jeg bare ble litt nysgjerrig på hvilken måte dere andre pasienter gjør ting? 

Er du en sånn pasient som forbereder deg mye til timene, skriver notater etter timene med tanker og refleksjoner og noterer deg spørsmål til neste time eller gjør du ikke det og bare tar det som det kommer? 

For å svare for meg selv: Sist jeg gikk i behandling så skrev jeg ned det vi snakket om etter timen siden jeg har dårlig hukommelse også hadde jeg et eget notat med spørsmål eller ting jeg ønsket å snakke om til neste time. I andre behandlingsforløp har jeg også skrevet behandlingsdagbok og gått dypere inn i ting og gjort mer innsats. Nå begynner jeg snart i behandling igjen og er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre ting.

Du må være drømmepasienten!

Anonymkode: fbf85...4ae

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...