AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har gått en del i behandling og har vel vert innom de fleste måter å gjøre ting på. Så jeg bare ble litt nysgjerrig på hvilken måte dere andre pasienter gjør ting? Er du en sånn pasient som forbereder deg mye til timene, skriver notater etter timene med tanker og refleksjoner og noterer deg spørsmål til neste time eller gjør du ikke det og bare tar det som det kommer? For å svare for meg selv: Sist jeg gikk i behandling så skrev jeg ned det vi snakket om etter timen siden jeg har dårlig hukommelse også hadde jeg et eget notat med spørsmål eller ting jeg ønsket å snakke om til neste time. I andre behandlingsforløp har jeg også skrevet behandlingsdagbok og gått dypere inn i ting og gjort mer innsats. Nå begynner jeg snart i behandling igjen og er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre ting. Anonymkode: 43f9e...5bc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Svar gjerne også om du tidligere har gått i behandling 😊 Anonymkode: 43f9e...5bc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har gått en del i behandling og har vel vert innom de fleste måter å gjøre ting på. Så jeg bare ble litt nysgjerrig på hvilken måte dere andre pasienter gjør ting? Er du en sånn pasient som forbereder deg mye til timene, skriver notater etter timene med tanker og refleksjoner og noterer deg spørsmål til neste time eller gjør du ikke det og bare tar det som det kommer? For å svare for meg selv: Sist jeg gikk i behandling så skrev jeg ned det vi snakket om etter timen siden jeg har dårlig hukommelse også hadde jeg et eget notat med spørsmål eller ting jeg ønsket å snakke om til neste time. I andre behandlingsforløp har jeg også skrevet behandlingsdagbok og gått dypere inn i ting og gjort mer innsats. Nå begynner jeg snart i behandling igjen og er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre ting. Anonymkode: 43f9e...5bc Du må være drømmepasienten! Anonymkode: fbf85...4ae 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.