AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:43 Skrevet tirsdag kl 12:43 Hvordan tenker dere at man kan finne tilbake til seg selv og finne ut hvem man er? Jeg har ganske mange år nå følt på at jeg ikke helt vet hvem jeg er, hva jeg vil og hva jeg står for osv. Anonymkode: b4e7b...34b 0 Siter
krøll9 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja. Kjenner til det. Sikkert flere som gjør. Det er ikke slik at jeg har funnet ut av dette, men jeg prøver å tenke at jeg kan/må definere på nytt hvem jeg er. F.eks. ønsker jeg å være en person som gjør det som er etisk riktig. Det betyr at jeg bryr meg når jeg kan og ikke ser bort når jeg ser noe urovekkende, stiller spørsmål hvis jeg er i tvil om noe jeg ser er greit eller ikke. Jeg vet at jeg er en som hjelper til og virkelig viser omsorg for andre når det må til, og jeg tenker at det er viktigere enn sosiale konvensjoner- så får heller folk synes at jeg er litt rar og direkte - for meg betyr det i alle fall at det er én ting som er stabilt med meg. Det hjelper å vite at jeg stort sett er en ganske real person, også når jeg tilbakevendende blir til en innesluttet, passiv, usosial og negativ versjon av meg selv i uker eller måneder om gangen. Jeg kommer tilbake sterkere når jeg har kapasitet. Så jeg får leve med å være begge deler: periodevis svak og diffus, men pålitelig og "god" når det virkelig gjelder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.