AnonymBruker Skrevet 12. november Skrevet 12. november Jeg har brukt Alimemazin hver dag i ca 4 år. Men iom at den må tas kl 20 om kvelden passer det dårlig med "livsstilen" min, og jeg har gått over til Imovane. Alimemazin er vel en snille medisin med færre bivirkninger? Anonymkode: d1e68...b9a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har brukt Alimemazin hver dag i ca 4 år. Men iom at den må tas kl 20 om kvelden passer det dårlig med "livsstilen" min, og jeg har gått over til Imovane. Alimemazin er vel en snille medisin med færre bivirkninger? Anonymkode: d1e68...b9a Snillere skulle det stå... Anonymkode: d1e68...b9a 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 13. november Skrevet 13. november Ikke bare er det ikke mindre bivirkninger. Det er ikke avhengighetsskapende. Jeg hadde ikke byttet det ut hvis jeg trenger noe å sove på hver kveld. Ikke bare noen dager/uker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november Skrevet 13. november Den forsvunne diamanten skrev (3 timer siden): Ikke bare er det ikke mindre bivirkninger. Det er ikke avhengighetsskapende. Jeg hadde ikke byttet det ut hvis jeg trenger noe å sove på hver kveld. Ikke bare noen dager/uker. Jeg bruker sovemedisin hver kveld. Anonymkode: d1e68...b9a 0 Siter
ISW Skrevet 13. november Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har brukt Alimemazin hver dag i ca 4 år. Men iom at den må tas kl 20 om kvelden passer det dårlig med "livsstilen" min, og jeg har gått over til Imovane. Alimemazin er vel en snille medisin med færre bivirkninger? Anonymkode: d1e68...b9a Hvorfor må den tas klokken 20 om kvelden? Du kan vel ta den når enn du vil ift. når du ønsker effekt? 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november Skrevet 13. november ISW skrev (1 time siden): Hvorfor må den tas klokken 20 om kvelden? Du kan vel ta den når enn du vil ift. når du ønsker effekt? For å unngå hangover dagen etter. Anonymkode: d1e68...b9a 0 Siter
Ftss Skrevet 14. november Skrevet 14. november Jeg har brukt Alimemazin og opplevde langt færre bivirkninger med imovane. Imovane ga litt ekkel smak i munnen om morgenen men det er en liten pris å betale synes jeg (det er eneste bivirkningen jeg fikk). Og den forsvinner. Alimemazin kunne funke etter 20min eller etter 4t hos meg og måtte fort opp i en ganske høy dose. Var heller ikke kjørbar 12t etter inntak med Alimemazin. Imovane sto jeg stabilt på i ca 6-12mnd med 7,5mg hver dag. Ikke noe problem å gå av mtp abstinenser. Plutselig en dag sovna jeg uten imovane og siden har jeg ikke brukt det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.