AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Når man går på en god dose antipsykotisk MÅ man gå på Litium også? Beskytter ikke antipsykotisk nok? Anonymkode: 576eb...502 0 Siter
nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hadde alle mennesker vært like og alle sykdommer like alvorlige, kunne man kanskje svart på ditt spørsmål. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man går på en god dose antipsykotisk MÅ man gå på Litium også? Beskytter ikke antipsykotisk nok? Anonymkode: 576eb...502 Jeg må bruke begge deler (har ikke bp). Anonymkode: 3963f...347 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg må bruke begge deler (har ikke bp). Anonymkode: 3963f...347 Ok. Jeg har psykoselidelse. Anonymkode: 576eb...502 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok. Jeg har psykoselidelse. Anonymkode: 576eb...502 Lytt til legen din. Anonymkode: 3963f...347 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.