Gå til innhold

Bok om vagusnerven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lest boken. Jeg noterer meg at den kvinnelige forfatteren er «nevrorefleksolog». Nevrorefleksologi er en alternativ behandlingsform som jeg rett og slett måtte le litt av da jeg nettopp leste litt om den. Forutsatt at ikke Wikipedia-artikkelen er ren trolling da. Denne behandlingsformen er ikke i samsvar med dagens medisinske kunnskap og har ingen dokumentert effekt.

Jeg vet ikke i hvilken grad boken er svada og i hvilken grad den bygger på f.eks forskning. Men jeg ble i hvert fall ganske skeptisk til den. 

Skrevet
Sokk skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke lest boken. Jeg noterer meg at den kvinnelige forfatteren er «nevrorefleksolog». Nevrorefleksologi er en alternativ behandlingsform som jeg rett og slett måtte le litt av da jeg nettopp leste litt om den. Forutsatt at ikke Wikipedia-artikkelen er ren trolling da. Denne behandlingsformen er ikke i samsvar med dagens medisinske kunnskap og har ingen dokumentert effekt.

Jeg vet ikke i hvilken grad boken er svada og i hvilken grad den bygger på f.eks forskning. Men jeg ble i hvert fall ganske skeptisk til den. 

Ai, det hørtes ikke helt bra ut. Jeg tenkte ikke en gang på å google forfatterene, bare antok at de hadde kunnskap. Dårlig fra min side. 

Anonymkode: 2a9e5...99c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...