AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Noen som har lest boken Vagusnerven av Annette Løno og Torkil Færø? Eller om du bare har en mening om den er verdt å kjøpe? Link til boken: https://www.norli.no/boker/dokumentar-og-fakta/livssyn-og-selvutvikling/selvutvikling/vagusnerven-9788284372082 Anonymkode: 2a9e5...99c 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har ikke lest boken. Jeg noterer meg at den kvinnelige forfatteren er «nevrorefleksolog». Nevrorefleksologi er en alternativ behandlingsform som jeg rett og slett måtte le litt av da jeg nettopp leste litt om den. Forutsatt at ikke Wikipedia-artikkelen er ren trolling da. Denne behandlingsformen er ikke i samsvar med dagens medisinske kunnskap og har ingen dokumentert effekt. Jeg vet ikke i hvilken grad boken er svada og i hvilken grad den bygger på f.eks forskning. Men jeg ble i hvert fall ganske skeptisk til den. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Sokk skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke lest boken. Jeg noterer meg at den kvinnelige forfatteren er «nevrorefleksolog». Nevrorefleksologi er en alternativ behandlingsform som jeg rett og slett måtte le litt av da jeg nettopp leste litt om den. Forutsatt at ikke Wikipedia-artikkelen er ren trolling da. Denne behandlingsformen er ikke i samsvar med dagens medisinske kunnskap og har ingen dokumentert effekt. Jeg vet ikke i hvilken grad boken er svada og i hvilken grad den bygger på f.eks forskning. Men jeg ble i hvert fall ganske skeptisk til den. Ai, det hørtes ikke helt bra ut. Jeg tenkte ikke en gang på å google forfatterene, bare antok at de hadde kunnskap. Dårlig fra min side. Anonymkode: 2a9e5...99c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.