Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (Akkurat nå): Med psykose kan du tvangsbehandles. Det kan du ikke ved pf. Bipolar lidelse kan, bør og skal behandles med medisiner. Pf med psykoterapi. Les mitt oppfølgingssvar. Skjønner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden nachnoo skrev (1 time siden): Med psykose kan du tvangsbehandles. Det kan du ikke ved pf. Bipolar lidelse kan, bør og skal behandles med medisiner. Pf med psykoterapi. Les mitt oppfølgingssvar. Nå virker det som om jeg skal kverulere på alt du skriver, og det er virkelig ikke meningen. Men jeg opplevde flere ganger å bli tvangsinnlagt da jeg hadde pf-diagnose (blandet pf). Anonymkode: 31200...b62 0 Siter
nachnoo Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå virker det som om jeg skal kverulere på alt du skriver, og det er virkelig ikke meningen. Men jeg opplevde flere ganger å bli tvangsinnlagt da jeg hadde pf-diagnose (blandet pf). Anonymkode: 31200...b62 Ja, tvangsinnlagt kan du bli i en akuttfase. Men du kan ikke tvangsbehandles for pf. Det kan du for psykose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.