AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Når man som pasient blir henvist fra fastlegen og til DPS er det lurt å nevnte diagnosen man selv mistenker da eller ikke? Hva er argumenter for og i mot? Anonymkode: 32578...8de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Må ikke fastlegen beskrive plagene i henvisningen? Anonymkode: a5150...a36 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må ikke fastlegen beskrive plagene i henvisningen? Anonymkode: a5150...a36 Jo? Men det jeg lurer på er om man bør si i tillegg til det hvilken diagnose man selv tenker/har lest om at det kan være? Anonymkode: 32578...8de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jo? Men det jeg lurer på er om man bør si i tillegg til det hvilken diagnose man selv tenker/har lest om at det kan være? Anonymkode: 32578...8de Det ville jeg gjort iallefall. Anonymkode: a5150...a36 0 Siter
frosken Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo? Men det jeg lurer på er om man bør si i tillegg til det hvilken diagnose man selv tenker/har lest om at det kan være? Anonymkode: 32578...8de Din oppgave er å si akkurat hva du vil til fastlegen, mens fastlegens oppgave er å vurdere hva som skal videreformidles i henvisningen til DPS. Det er viktigere å beskrive hvilke plager du har enn dine egne tanker om diagnose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.