AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg har jobbet 20% i 3 år nå og sett bort fra noen psyk dårlige perioder der jeg har vært vekke fra jobb har jeg klart meg greit. Men nå skal jeg begynne i ny jobb der kravet for å få ansettelse er at man må jobbe 50% og spesielt moren min bekymrer seg veldig for dette. Jeg skjønner det godt, jeg er jo spent/bekymret jeg også. Men er det noen måte jeg kan berolige moren min på? Det er jo også en sjanse for at hun har rett da...? Anonymkode: 4b718...0e7 0 Siter
frosken Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har jobbet 20% i 3 år nå og sett bort fra noen psyk dårlige perioder der jeg har vært vekke fra jobb har jeg klart meg greit. Men nå skal jeg begynne i ny jobb der kravet for å få ansettelse er at man må jobbe 50% og spesielt moren min bekymrer seg veldig for dette. Jeg skjønner det godt, jeg er jo spent/bekymret jeg også. Men er det noen måte jeg kan berolige moren min på? Det er jo også en sjanse for at hun har rett da...? Anonymkode: 4b718...0e7 Moren din må selv forholde seg til sin bekymring, du trenger ikke ta ansvar for hennes følelser i en slik situasjon. Jeg ville ha vært stolt, hvis jeg var din mor, over at du vil prøve. Lykke til:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.