Gå til innhold

Jeg har gått på rivotril siden 2004.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått rivotril siden 2004. Jeg klarer meg noen dager uten medisinen. Men jeg har det mye bedre med angsten de dagene jeg tar pillene og har veldig god effekt. Tar 3mg va 2 dager i uken. Har mye angst og tankekjør ellers. Ser frem til jeg skal ta rivotril. Jeg blir mindre engstelig og klarer å svare mye mer adekvat når naboer hilser osv. jeg føler jeg er samlet og tenker logisk bedre. Mer energi også. Går også på zyprexa siden 2002 har paranoid schizofreni med mye angst og tvangssymptomer når jeg ikke tar. Samt veldig sosial angst og katastrofetenkning. Er jeg avhengig? Har det noen hensikt å prøve å slutte? Jeg frykter jeg får fastlege som nekter å skrive ut om han jeg har nå slutter. Står i epikrisen fra DPS at dette er en nyttig behovsmedisin for meg som jeg bør ha tilgang på. Har en avtale med FL aT jeg får 100 stk 2 mg rivotril hver 5 måned. 

Anonymkode: b508e...16d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...