AnonymBruker Skrevet 17. november Skrevet 17. november For noen år siden studerte jeg og da var det en eller flere på studiet som tok bilder av en eller flere andre studenter i en eller flere sårbare situasjoner. Jeg vet egentlig veldig lite om situasjonen ettersom at jeg ikke ble kjent med noen av de jeg studerte sammen med og derfor ikke fikk annen/mer informasjon enn det lille som læreren(e) la ut om det. Og jeg klarer ikke legge fra meg tanken at jeg var den som ble tatt bilder av. Jeg kommer jo heller aldri til å få vite det sikkert, ettersom det ikke er mulig å finne ut av nå flere år etterpå. Skulle jeg forsøkt finne ut av det måtte jeg gjort det da det skjedde. Anonymkode: 8e054...934 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november Skrevet 17. november Hadde det vært deg så hadde lærerne snakket med deg om det. Anonymkode: b1629...c7b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde det vært deg så hadde lærerne snakket med deg om det. Anonymkode: b1629...c7b Tror du? Det er jo ikke sikkert de vet hvem det var som ble tatt bilde av? Anonymkode: 8e054...934 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du? Det er jo ikke sikkert de vet hvem det var som ble tatt bilde av? Anonymkode: 8e054...934 Joda. Det har de funnet ut. De har snakket med alle involverte. Du kan bare legge det bak deg. Anonymkode: b1629...c7b 0 Siter
Glitter Skrevet 18. november Skrevet 18. november Tror det er best å bare legge dette bak seg. Som du sier så kan du ikke finne ut av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.