AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvilket type klientell er det? Anonymkode: 0ca24...abc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror det varierer litt fra Fontenehus til Fontenehus. Fontenehuset her jeg bor er man stort sett bare på huset og driver med ting som f.eks kjøkken og kontor. På kjøkkenet lager en lunsj for den dagen som ofte er mer som en middag mens på kontor svarer man på e-poster og telefoner og sitter i resepsjonen og oppdaterer f.eks facebook og instagram. Anonymkode: 77f60...c4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Da jeg var der var det etter hva jeg kunne skjønne helt oppegående folk som gikk der. Oppegående i den grad at jeg ikke skjønte hvorfor de gikk der og ikke heller jobbet som andre. Var ingen med downs syndrom eller utviklingshemming der. Anonymkode: 98c1e...e38 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da jeg var der var det etter hva jeg kunne skjønne helt oppegående folk som gikk der. Oppegående i den grad at jeg ikke skjønte hvorfor de gikk der og ikke heller jobbet som andre. Var ingen med downs syndrom eller utviklingshemming der. Anonymkode: 98c1e...e38 Det er vel ikke hvpu klientell det er laget for. Det er for folk som sliter psykisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Da jeg var der var det etter hva jeg kunne skjønne helt oppegående folk som gikk der. Oppegående i den grad at jeg ikke skjønte hvorfor de gikk der og ikke heller jobbet som andre. Var ingen med downs syndrom eller utviklingshemming der. Anonymkode: 98c1e...e38 Det skal ikke være psykisk utviklingshemmede der heller da. Anonymkode: 6616e...166 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.