AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har noen erfaring med dette? Det gjelder Litium. Anonymkode: 051ba...4b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg vet du ikke spurte om det, men jeg ville aldri begynt på slankesprøyter. Har en venninne som brukte det og hun endte opp med å gå opp ganske mye mer i vekt enn hun veide før hun begynte på dem da hun sluttet. Så med mindre du tenker bruke de resten av livet hadde jeg aldri tatt sjansen. Anonymkode: 0d4ce...fc8 0 Siter
Marye Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Wegovy bruker jeg og det hjelper masse mot vektøkning pga leponex 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Marye skrev (10 minutter siden): Wegovy bruker jeg og det hjelper masse mot vektøkning pga leponex Planlegger du å bruke de livet ut? Anonymkode: 051ba...4b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Planlegger du å bruke de livet ut? Anonymkode: 051ba...4b6 Altså slankesprøytene. Anonymkode: 051ba...4b6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.