Gå til innhold

Angst pga utrygghet i en relasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som opplever å få angstreaksjon på grunn av en traumatisk og utrygg ting i en relasjon?

Altså følelsesmessig utrygt, ikke noe vold eller sånne ting. 

Syns det er så vanskelig og jeg tror jeg blir overveldet, og er ganske dårlig generelt så jeg føler ikke jeg har kapasitet for å håndtere eller takle.

Hva gjør dere for å føle trygghet og ro hvis det er slik?

Anonymkode: 221b2...5f2

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Da avslutter man relasjonen, så er problemet løst.

Skrevet

Da er det best å snakke med vedkommende om det som plager deg med relasjonen. Hvis ikke det går må man avslutte relasjonen.

Skrevet

Hvis det er så ille at du opplever det traumatisk er nok det beste å kutte kontakt.

Anonymkode: 60ee1...34f

Skrevet

Dette er neppe en adekvat bruk av ordet traumatisk, men at du syns det er vanskelig og ubehagelig tror jeg på. 

Anonymkode: c1aa0...8a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er neppe en adekvat bruk av ordet traumatisk, men at du syns det er vanskelig og ubehagelig tror jeg på. 

Jeg har ikke utdypet hva som gjør det traumatisk, av en grunn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvis det er så ille at du opplever det traumatisk er nok det beste å kutte kontakt.

Anonymkode: 60ee1...34f

Det er ikke et alternativ. Som jeg skrev i innlegget.

Hvorfor er folk her inne så bastante? Ville bare ha støtte og noen råd til hvordan man håndtere en slik type angst og følelser 

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke utdypet hva som gjør det traumatisk, av en grunn.

Da skjønner jeg ikke hvorfor du skal forholde deg til dette mennesket. I min verden er traumer vold, overgrep, alvorlig monning osv. Hadde noen utsatt meg fir noe slikt ville jeg selvsagt aldri hatt noe med personen å gjøre. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da skjønner jeg ikke hvorfor du skal forholde deg til dette mennesket. I min verden er traumer vold, overgrep, alvorlig monning osv. Hadde noen utsatt meg fir noe slikt ville jeg selvsagt aldri hatt noe med personen å gjøre. 

Mobbing,*..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...