Gå til innhold

Finnes det AD som gir lav sjangse for ulvehunger,?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: a740d...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Welltbutrin og Aurorix er de beste mht dette. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (4 timer siden):

Ja. Welltbutrin og Aurorix er de beste mht dette. 

Takk! Hvilken av dem vil du gått for først? Det blir i erstatning av Litium. (Depresjon).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk! Hvilken av dem vil du gått for først? Det blir i erstatning av Litium. (Depresjon).

Da tenker jeg på hvilken du har best erfaring med for depresjonsbehandling. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når jeg nå svarer, må ikke det tas som en bekreftelse på at jeg synes det er et godt valg å skifte. Det er det kun legen din og du som kan avgjøre.

Men skulle jeg gjort skiftet, ville jeg prøvd Wellbutrin først om du til vanlig ikke er sterkt plaget med angst.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (46 minutter siden):

Når jeg nå svarer, må ikke det tas som en bekreftelse på at jeg synes det er et godt valg å skifte. Det er det kun legen din og du som kan avgjøre.

Men skulle jeg gjort skiftet, ville jeg prøvd Wellbutrin først om du til vanlig ikke er sterkt plaget med angst.

Jeg er plaget med angst, men jeg lever med den. Bruker ikke noe medisin mot den. Hva mente du med det siste du skrev?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva mente du med det siste du skrev?

Noen har kun angst i depressive perioder. Disse har ingen problemer med Wellbutrin.

Men de som har en angstlidelse som også er til stede utenom de depressive perioder, kan oppleve å få økt angst ved bruk av Wellbutrin.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (3 minutter siden):

Noen har kun angst i depressive perioder. Disse har ingen problemer med Wellbutrin.

Men de som har en angstlidelse som også er til stede utenom de depressive perioder, kan oppleve å få økt angst ved bruk av Wellbutrin.

Jeg har "konstant" angst og lurer på om jeg har generalisert angstlidelse. Da er nok Aurorix bedre for meg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skal du slutte med litium og starte på AD? Hvorfor, i såfall? Er det ikke litt risky hvis du har BP (noe jeg gjetter du har fordi du bruker litium?)?

Anonymkode: 0cf89...8ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal du slutte med litium og starte på AD? Hvorfor, i såfall? Er det ikke litt risky hvis du har BP (noe jeg gjetter du har fordi du bruker litium?)?

Jeg har sannsynligvis ikke BP, nei. Jeg slutter med Litium pga bivirkninger (vektoppgang).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har sannsynligvis ikke BP, nei. Jeg slutter med Litium pga bivirkninger (vektoppgang).

Du har sikkert drøftet det med den som satte deg på litium, så da går det sikkert bra. Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har sikkert drøftet det med den som satte deg på litium, så da går det sikkert bra. Lykke til.

Jeg er blitt sterkt frarådet å gå av Li., men jeg kan ikke leve med meg selv på den.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er blitt sterkt frarådet å gå av Li., men jeg kan ikke leve med meg selv på den.

Da er det ikke et klokt valg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

jeg kan ikke leve med meg selv på den.

Får litium deg til å bli et forferdelig menneske? Har du blitt akutt morderisk eller pedofil? 

Anonymkode: 4316a...0a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Får litium deg til å bli et forferdelig menneske? Har du blitt akutt morderisk eller pedofil? 

Anonymkode: 4316a...0a2

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei.

Det kan se ut som at nachnoo støtter deg i valget ditt, så da er det sikkert ikke så uklokt likevel. :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det kan se ut som at nachnoo støtter deg i valget ditt, så da er det sikkert ikke så uklokt likevel. :) 

nachnoo har ikke gitt sin mening/råd angående medisinbytte. Han svarer kun på spørsmålet mitt angående medisin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er jo helt feil.

Anonymkode: 603cd...ae5

AnonymBruker
Skrevet

@nachnoo er det vanligst å gå helt av Litium og deretter starte opp på Aurorix? Fastlegen min har ikke så mye kompetanse på området,  så derfor spør jeg deg. Hjelper denne medisinen litt for angst også?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

@nachnoo er det vanligst å gå helt av Litium og deretter starte opp på Aurorix? Fastlegen min har ikke så mye kompetanse på området,  så derfor spør jeg deg. Hjelper denne medisinen litt for angst også?

Jeg bruker 6×42 mg Litium per dag og har fått beskjed om å fjerne en tabletter hver 4.uke (om jeg tåler det).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...