AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Everybody skrev (8 timer siden): Efexor Takk. Anonymkode: a740d...3a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg bruker 6×42 mg Litium per dag og har fått beskjed om å fjerne en tabletter hver 4.uke (om jeg tåler det). Anonymkode: a740d...3a8 Hvorfor er dosen delt opp i 6? Det er da ikke vanlig å ta det så mange ganger per dag. Anonymkode: 603cd...ae5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Er ikke fontex ganske vektnøytral? Er det ikke det de gir til anorektikere. Og den virker jo på angst også. Selv fikk jeg på zoloft i 17 år la ikke på meg av den. Er det noen Ssri som er kjent for å gi vektoppgang? Anonymkode: f7183...547 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er dosen delt opp i 6? Det er da ikke vanlig å ta det så mange ganger per dag. Anonymkode: 603cd...ae5 Tar dosen to ganger per dag. Fastlegen er uerfaren. Anonymkode: a740d...3a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke fontex ganske vektnøytral? Er det ikke det de gir til anorektikere. Og den virker jo på angst også. Selv fikk jeg på zoloft i 17 år la ikke på meg av den. Er det noen Ssri som er kjent for å gi vektoppgang? Anonymkode: f7183...547 Cipralex gir vel ofte økt matlyst. Fontex blir gitt til folk med bulimi, ikke anoreksi. Anonymkode: 603cd...ae5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fontex har som vanlig bivirkninger: Stoffskifte/ernæring Vanlige Redusert appetitt (inkl. anoreksi) Sjeldne Hyponatremi Undersøkelser Vanlige Redusert vekt Mindre vanlige Økt GGT, økte transami Anonymkode: f7183...547 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Hei. Bare én av mange subjektive erfaringer, men fortsatt. Jeg reagerte med ulvehunger på flere preparater f.eks kvetapin og remeron. Det var en til jeg ikke husker. På Wellbutrin nå så har ikke den opplevelsen. Jeg har nok godt et par kg opp i vekt på den også, men det er max. og det er mer sånn fordi jeg føler at jeg gir litt mer f i vekta (merkelig, for jeg har vært ganske opphengt i den), og den ulvehungeren er noe helt annet. Det var mer en ustyrlig og mer umiddelbar trang til å spise hva jeg kom over, og mye. Fikk markant økt angst da jeg startet opp på Wellbutrin, til tross for at jeg ikke har angst som problem til vanlig utenom depresjoner. Så den kan kanskje være ok å være obs på. Var ikke forberedt på at noe sånt skulle skje og kobla det ikke selv om jeg hadde lest gjennom pakningsvedlegget. Jeg hadde sterk følelse av utrygghet og følte meg direkte truet, eller at barna mine ble utsatt for ting, hadde en del tanker og konkrete bekymringer rundt terror, pedofile og annet som overtok en del av tankevirksomheten i stor grad kanskje 5 uker. Trenger ikke bli sånn for deg, men greit å vite at det kan skje. Det er bedre nå, etter 2,5 måneder men merker at jeg fortsatt har en del ustabilitet med å lettere følw meg truet og provosert enn ellers. Anonymkode: 30340...d11 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.