stjernestøv Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Men jeg er småkvalm hele tiden, kan det være pga nedtrapping av risperidon? Ubehagelig er det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det kan være. "Men", hva da? Hva kommer før men-et? Kan du skrive fullstendige setninger? Anonymkode: a0202...699 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan være. "Men", hva da? Hva kommer før men-et? Kan du skrive fullstendige setninger? Anonymkode: a0202...699 Ok, det går vel over da etter hvert. Men var pga en annen tråd om det samme... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ok, det går vel over da etter hvert. Men var pga en annen tråd om det samme... Ja, jeg holder på å trappe opp Abilify, og var veldig kvalm i begynnelsen, men nå har det for det meste gått over. Sånn er det jo med nedtrapping og, kroppen må venne seg til det. Anonymkode: a0202...699 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg holder på å trappe opp Abilify, og var veldig kvalm i begynnelsen, men nå har det for det meste gått over. Sånn er det jo med nedtrapping og, kroppen må venne seg til det. Anonymkode: a0202...699 Ok. Ja kroppen må vel venne seg til det, får være tålmodig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.