AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror jeg er narsissist, eller enda verre psykopat. Kanskje jeg er en blanding mellom de to.. Familie og venner avkrefter dette. Helsevesenet også. Men hva om det er sant? Hvordan skal jeg forholde meg til virkeligheten da? Jeg tror ikke jeg alltid har rett og har ikke noe mot å tape en diskusjon. Men jeg har hatt noe ondt i meg siden jeg var liten, som jeg føler jeg må holde skjult. Jeg skulle så gjerne hatt noen å snakke med om dette, men helsevesenet har gitt meg opp. Jeg har «ropt» lenge etter hjelp. Men får ingen å snakke med.. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Selvmordstankene kommer ganske hyppig og skyldfølelsen føles som en altfor altfor tung byrde å bære. Bare når jeg har tatt medisiner føler jeg meg rolig. Jeg prøver å fortelle meg selv at jeg fortjener å leve, men jeg synes egentlig ikke jeg fortjener livet. Tenker at mye ville blitt bedre om jeg ble borte. Uten at jeg har tenkt å gjøre noe med disse tankene. Ville bare få dem ut et sted. Takk for at du leste og tusen takk hvis du vil komme med en tilbakemelding. Anonymkode: a856d...994 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men jeg har hatt noe ondt i meg siden jeg var liten, som jeg føler jeg må holde skjult Hva er dette onde i deg da? Anonymkode: 6aa30...bd2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvis både familie, venner og helsevesenet avkrefter det tror jeg du trygt kan legge fra deg den tanken om at du tror du er narsissist eller psykopat. Har du ingen i helsevesenet å snakke med nå? (Tenker siden du skriver at de har gitt deg opp?). Anonymkode: 4fce0...dac 0 Siter
ISW Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Absolutt ingenting i det du skriver tyder på noen av de diagnosene du foreslår. Heller tvert imot. Du kan trygt leve det gode livet du fortjener å leve ❤️ 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Jeg reagerer på at du skriver du har noe ondt i deg. Mener du at det er unormalt å ikke ha onde eller slemme tanker/følelser? Alle mennesker har jo det. Ingen har bare gode eller bare onde i seg, er en mellomting og noen har mer av det gode og noen mer av det onde i seg. En må bare godta en er slik en er på godt og vondt. Og ikke sammenligne seg med andre mennesker. Anonymkode: e1c30...f20 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Er du religiøs? Anonymkode: 09a15...e7a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.