AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Jeg lurer på hvordan man skiller en som har engstelig unnvikende fra en som har vanlig redsel for kritikk og avvisning? Finnes det noen måte å enkelt forklare det på, eller? Anonymkode: 06a6d...423 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Det er ikke vanlig å være redd for kritikk og avvisning, med mindre man befinner seg i et dårlig miljø i utgangspunktet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Det er ikke vanlig å være redd for kritikk og avvisning, med mindre man befinner seg i et dårlig miljø i utgangspunktet. Er det ikke? Jeg har fått høre fra min siste behandler at: "alle er redd for å bli avvist"...? Anonymkode: 06a6d...423 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke? Jeg har fått høre fra min siste behandler at: "alle er redd for å bli avvist"...? Da må du ta en alvorsprat med denne behandleren, for det er uprofesjonelt av en behandler å gjøre slike generaliseringer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.