AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja har jobbet i feltet . Anonymkode: 67ad4...ca0 Ja, ok. Ble gaver med en høyere verdi avvist? Anonymkode: 0eed4...1dd 0 Siter
psykedeliker Skrevet 27. november 2025 Skrevet 27. november 2025 Anonymos skrev (11 minutter siden): Selv om det neppe sies høyt vil jeg tro de ser det med å motta en hjemmelaget kake litt an, avhengig av hvem pasienten er. Det handler om sunn fornuft og kritisk tenkning. Det siste eksemplet du nevner er uansett et unntakstilfelle og må selvfølgelig behandles deretter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har jeg også lurt på. Ikke bare mtp hygiene, men hva om noen skulle prøve å forgifte den eller noe? Anonymkode: 4d8e1...50e Tror du har sett for mange skrekkfilmer. Anonymkode: 275ef...5c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 Skrevet 27. november 2025 4 hours ago, psykedeliker said: Bak en kake og gi den til avdelingen hun jobber på, så kan de dele den i lunsjen. Hva om pasienten tar hevn på de ansatte og har forgiftet kaka? Anonymkode: 19c92...b0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva om pasienten tar hevn på de ansatte og har forgiftet kaka? Anonymkode: 19c92...b0f Ja men nå gjør ikke denne pasienten det. Har ingen tanker om å skade andre mennesker. Anonymkode: 275ef...5c2 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva om pasienten tar hevn på de ansatte og har forgiftet kaka? Har vi ikke allerede vært gjennom denne diskusjonen? 0 Siter
Glitter Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva om pasienten tar hevn på de ansatte og har forgiftet kaka? Anonymkode: 19c92...b0f Det er vel heller usannsynlig. 1 Siter
Kayia Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 21.05): Jeg har ei kvinnelig behandler i 50 årene, og jeg ønsker å gi henne en liten julegave i år. Men usikker på hva jeg skal gi. Noen som har noen gode ideer? Anonymkode: 275ef...5c2 Et kort hvor du uttrykker takknemlighet og en julekaramell holder i massevis. Jeg tenker som flere at hjemmebakst eller kostbare gaver ikke er tingen. 0 Siter
Glitter Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Kayia skrev (10 minutter siden): Et kort hvor du uttrykker takknemlighet og en julekaramell holder i massevis. Jeg tenker som flere at hjemmebakst eller kostbare gaver ikke er tingen. Enig. Jeg har kun gitt kort én gang da og det var etter vi avsluttet behandling etter fem år. Har ikke vært naturlig for meg å gi julegave. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tror du har sett for mange skrekkfilmer. Anonymkode: 275ef...5c2 Har bare sett en eneste skrekkfilm i hele mitt liv faktisk. Har sett mye krim da. psykedeliker skrev (12 timer siden): Har vi ikke allerede vært gjennom denne diskusjonen? Det er jo ulike personer dette her da. Jeg hadde den opprinnelige kommentaren om forgiftning, men har ikke diskutert noe mer om det, det er det andre som har gjort. Altså er det flere enn meg som tenker slik. Anonymkode: 4d8e1...50e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har bare sett en eneste skrekkfilm i hele mitt liv faktisk. Har sett mye krim da. Det er jo ulike personer dette her da. Jeg hadde den opprinnelige kommentaren om forgiftning, men har ikke diskutert noe mer om det, det er det andre som har gjort. Altså er det flere enn meg som tenker slik. Anonymkode: 4d8e1...50e Dere som gir julegave til behandler, gir dere også avskjedsgave? Anonymkode: 0eed4...1dd 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Altså er det flere enn meg som tenker slik. Jeg undrer meg bare over hvor denne tankegangen kommer fra. Hva slags gift skulle i så fall ha vært brukt, hvordan ville giften skaffes til veie, hvordan ville gjerningspersonen unngå å bli funnet av politiet og stilt for retten etc. Alle disse spørsmålene - og mange flere - må ha plausible svar dersom resonnementet skal være gyldig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 psykedeliker skrev (5 minutter siden): Jeg undrer meg bare over hvor denne tankegangen kommer fra. Hva slags gift skulle i så fall ha vært brukt, hvordan ville giften skaffes til veie, hvordan ville gjerningspersonen unngå å bli funnet av politiet og stilt for retten etc. Alle disse spørsmålene - og mange flere - må ha plausible svar dersom resonnementet skal være gyldig. At du gidder å henge deg opp i dette. Anonymkode: 0eed4...1dd 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At du gidder å henge deg opp i dette. Hva er ditt resonnement for at det er et oppheng, og ikke noe annet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 psykedeliker skrev (2 minutter siden): Hva er ditt resonnement for at det er et oppheng, og ikke noe annet? Det vet jeg ikke. Hver sine lyster. Anonymkode: 0eed4...1dd 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hver sine lyster. Det er noe annet enn et oppheng. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere som gir julegave til behandler, gir dere også avskjedsgave? Anonymkode: 0eed4...1dd Ja Anonymkode: 275ef...5c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja Anonymkode: 275ef...5c2 Hva har du gitt? Jeg har gitt blomster:) Anonymkode: 0eed4...1dd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Hvis jeg skulle gitt noe som avskjedsgave, ville det blitt et innrammet broderi med teksten: "Nok en dag ødelagt av ansvar". Men det er helt uaktuelt da. Selv om det er ment som humor fra min side, siden vi har snakket mye om ansvar, vil det neppe bli tatt som humor. Dessuten, skulle det liksom hengt på veggen på kontoret? Trooor kanskje ikke det nei. Anonymkode: e0bd5...7db 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis jeg skulle gitt noe som avskjedsgave, ville det blitt et innrammet broderi med teksten: "Nok en dag ødelagt av ansvar". Men det er helt uaktuelt da. Selv om det er ment som humor fra min side, siden vi har snakket mye om ansvar, vil det neppe bli tatt som humor. Dessuten, skulle det liksom hengt på veggen på kontoret? Trooor kanskje ikke det nei. Anonymkode: e0bd5...7db Det ville jeg heller vevd inn i en tekst i et kort til hen:) Anonymkode: 0eed4...1dd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.