Gå til innhold

Hvordan unngå å feige ut?

Anbefalte innlegg

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Jeg øver meg på å være synlig, å tørre vise hvem jeg er som menneske, tørre si mine meninger og stå for det jeg sier og den jeg er. Og jeg tenker forumet her er et godt sted å øve siden her kan jeg fortsatt beholde en god del av anonymiteten min men samtidig forsøke å stå frem, være litt sårbar, prøve og feile. For det jo ikke like skummelt her inne som i det ekte livet. Samtidig er det såpass skummelt at det krever en del og jeg får lyst til å feige ut.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (Akkurat nå):

Jeg øver meg på å være synlig, å tørre vise hvem jeg er som menneske, tørre si mine meninger og stå for det jeg sier og den jeg er. Og jeg tenker forumet her er et godt sted å øve siden her kan jeg fortsatt beholde en god del av anonymiteten min men samtidig forsøke å stå frem, være litt sårbar, prøve og feile. For det jo ikke like skummelt her inne som i det ekte livet. Samtidig er det såpass skummelt at det krever en del og jeg får lyst til å feige ut.

Jeg synes du er modig, jeg. Jeg får det ikke til.

Anonymkode: d6294...8db

AnonymBruker
Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (20 minutter siden):

Hvor mange brukere skal du opprette? Kjenner deg igjen selv om du bytter nick

Anonymkode: d0746...292

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kan ikke drive å forfølge andre her inne. Folk må få være fri og seg selv.

Anonymkode: 05b24...8d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Kan ikke drive å forfølge andre her inne. Folk må få være fri og seg selv.

Du må være mindre intelligent, som ikke forstår at kommentaren over er akkurat den typen utfordring trådstarter spør om. Trådstarter må nå stå opp for seg selv og aktivt respondere på kommentaren, istedenfor å feige ut.

Onkel Stuart er en god rollemodell i så måte, men Terkel hører ikke etter i starten når onkelen ramser opp gode eksempler på hvordan man responderer på drittslenging og ukvalifiserte krenkelser.

Senere i filmen ser det ut til at Terkel likevel har tatt til seg onkelens råd:

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff. Får mest lyst til å fortsette å skrive som anonym, eller egentlig aller helst bare forsvinne herfra (men skal forsøke ikke feige ut). Jeg vet ikke hvilke tidligere brukernavn du tenker jeg har hatt, men jeg har hatt en del så vil tro jeg er den du tror jeg er. Skal jeg være helt ærlig er problemet at jeg tenker folk blir for godt kjent med meg eller at jeg skriver noe jeg angrer på og ikke lenger vil ha knyttet til brukernavnet mitt. Så blir det til at jeg bytter brukernavn da. Og på et vis tenker jeg jo at det hjelper da, men så er det vel alltid enkelte slik som du som vil kjenne en igjen, så kanskje ikke en like god strategi som jeg har tenkt?

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes du er modig, jeg. Jeg får det ikke til.

Anonymkode: d6294...8db

Skjønner deg godt. Jeg skrev i mange år som anonym før jeg turte forsøke skrive med brukernavn. Og selv nå feiger jeg ofte ut. Jeg skriver stort sett mer som anonym og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...