AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Og du er deprimert og lidende. Hva svarer du da? Jeg svarer ; jo takk, her går det greit. Anonymkode: 807aa...fdf 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Jeg svarer stort sett bare "greit". Hvis ikke det er behandler som spør da, da kan jeg være mer ærlig. 0 Siter
Vendi Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 (endret) Det kommer jo an på hvem som spør. Jeg tilpasser svarene etter det. Ovenfor naboer og bekjente sier jeg at alt står bra til. Venner også. Det er bare nære venner (2 stk) og mannen min (innimellom) som får vite hvordan jeg egentlig har det. Og hjelpeapparatet da. Endret 28. november 2025 av Vendi 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Vendi skrev (18 minutter siden): Det kommer jo an på hvem som spør. Jeg tilpasser svarene etter det. Ovenfor naboer og bekjente sier jeg at alt står bra til. Venner også. Det er bare nære venner (2 stk) og mannen min (innimellom) som får vite hvordan jeg egentlig har det. Og hjelpeapparatet da. Det glemte jeg å skrive. At min beste venn får vite noenlunde hvordan jeg har det. Hi. Anonymkode: 807aa...fdf 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Vendi skrev (26 minutter siden): Det kommer jo an på hvem som spør. Jeg tilpasser svarene etter det. Ovenfor naboer og bekjente sier jeg at alt står bra til. Venner også. Det er bare nære venner (2 stk) og mannen min (innimellom) som får vite hvordan jeg egentlig har det. Og hjelpeapparatet da. Jeg forteller heller ikke mannen min sannheten. Anonymkode: 807aa...fdf 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Venner, familie, hjelpeapparat: ærlig. Resten: da svarer jeg "jo takk, det går fint". Anonymkode: 55134...ec1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Venner, familie, hjelpeapparat: ærlig. Resten: da svarer jeg "jo takk, det går fint". Anonymkode: 55134...ec1 Er du oppvokst med åpenhet? Anonymkode: 807aa...fdf 0 Siter
påskelilje Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Det spørs hvem som spør, og settingen. Jeg er ikke deprimert, men livet kan jo være ganske heftig likevel, og slitsomme hendelser over tid går utover hverdagen. Noen kan få svaret "Det kunne vært bedre", eller "Ikke noe særlig" - andre får "Det går greit" eller "Alt er bra". 0 Siter
Glitter Skrevet 29. november 2025 Skrevet 29. november 2025 Kommer an på hvem som spør. Noen svarer jeg at det går greit, mens andre er jeg ærlig med. 0 Siter
emilie321 Skrevet 29. november 2025 Skrevet 29. november 2025 Glitter skrev (55 minutter siden): Kommer an på hvem som spør. Noen svarer jeg at det går greit, mens andre er jeg ærlig med. Samme her, bortsett fra at jeg sjelden sier hvor ille det er. Pleier å pynte litt på hvordan jeg har det. 0 Siter
Glitter Skrevet 29. november 2025 Skrevet 29. november 2025 emilie321 skrev (22 minutter siden): Samme her, bortsett fra at jeg sjelden sier hvor ille det er. Pleier å pynte litt på hvordan jeg har det. Ja. Kan også pynte litt på det, men kommer an på hvem det er. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er du oppvokst med åpenhet? Anonymkode: 807aa...fdf Nei. Jeg har måttet øve meg på det. Anonymkode: 55134...ec1 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 30. november 2025 Skrevet 30. november 2025 Det er stor forskjell på hva jeg sier avhengig av hvem som spør. Er det personer jeg har sett for 20 år siden, tenker jeg mer på det som en høflighetsfrase enn genuin interesse hvor hvordan det rent faktisk går. Gode venner er jeg mer åpen med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.