Gå til innhold

Når noen spør deg om hvordan du har det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og du er deprimert og lidende. Hva svarer du da? Jeg svarer ; jo takk, her går det greit.

Anonymkode: 807aa...fdf

Videoannonse
Annonse
𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Jeg svarer stort sett bare "greit". Hvis ikke det er behandler som spør da, da kan jeg være mer ærlig.

Skrevet (endret)

Det kommer jo an på hvem som spør. Jeg tilpasser svarene etter det. Ovenfor naboer og bekjente sier jeg at alt står bra til. Venner også. Det er bare nære venner (2 stk) og mannen min (innimellom) som får vite hvordan jeg egentlig har det. Og hjelpeapparatet da. 

Endret av Vendi
AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (18 minutter siden):

Det kommer jo an på hvem som spør. Jeg tilpasser svarene etter det. Ovenfor naboer og bekjente sier jeg at alt står bra til. Venner også. Det er bare nære venner (2 stk) og mannen min (innimellom) som får vite hvordan jeg egentlig har det. Og hjelpeapparatet da. 

Det glemte jeg å skrive. At min beste venn får vite noenlunde hvordan jeg har det. Hi.

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (26 minutter siden):

Jeg forteller heller ikke mannen min sannheten.

AnonymBruker
Skrevet

Venner, familie, hjelpeapparat: ærlig.

Resten: da svarer jeg "jo takk, det går fint".

Anonymkode: 55134...ec1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Venner, familie, hjelpeapparat: ærlig.

Resten: da svarer jeg "jo takk, det går fint".

Anonymkode: 55134...ec1

Er du oppvokst med åpenhet?

Skrevet

Det spørs hvem som spør, og settingen. Jeg er ikke deprimert, men livet kan jo være ganske heftig likevel,  og slitsomme hendelser over tid går utover hverdagen. Noen kan få svaret "Det kunne vært bedre", eller "Ikke noe særlig" - andre får "Det går greit" eller "Alt er bra".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...