Gå til innhold

Kontakt med følelser & å gi opp forsvaret (3 år senere)

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet (endret)
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (10 minutter siden):

Det jeg strever mest med er kanskje depresjoner, dårlig selvtillit og relasjoner. 

Ingen ting av dette vil bedre seg så lenge du ikke er villig til å ta i bruk intellektet fremfor følelsene. Det er et verdivalg, og det må du ta selv.

Endret av psykedeliker
Videoannonse
Annonse
𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
psykedeliker skrev (38 minutter siden):

Ingen ting av dette vil bedre seg så lenge du ikke er villig til å ta i bruk intellektet fremfor følelsene. 

Men hvordan gjør man det sånn i praksis?

Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (Akkurat nå):

Men hvordan gjør man det sånn i praksis?

Det skal behandleren lære deg. Men du må være tydelig på at det er det du vil, ellers blir det bare grøtrundtgåing.

Som jeg har nevnt tidligere finnes det også privatpersoner, lag og foreninger som kan hjelpe deg i den prosessen.

Skrevet
nachnoo skrev (18 timer siden):

Jeg tror hele dette føleriet er et blindspor. Følelser sitter i hodet. Det kjennes ikke i kroppen (med mindre du har fått en sykdom skade i kroppen).

For en uke siden døden min beste venn - alt for tidlig. Jeg kjenner det fortsatt i hodet, men ingenting i kroppen.

Hvordan kjenner du det i hodet?

Anonymkode: 93730...162

Den forsvunne diamanten
Skrevet
nachnoo skrev (18 timer siden):

Jeg tror hele dette føleriet er et blindspor. Følelser sitter i hodet. Det kjennes ikke i kroppen (med mindre du har fått en sykdom skade i kroppen).

For en uke siden døden min beste venn - alt for tidlig. Jeg kjenner det fortsatt i hodet, men ingenting i kroppen.

Jeg kondolerer, men kan jeg spørre kjenner du ikke at det gjør vondt i magen? Eller at det knyter seg i halsen når man holder på å gråte? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...