AnonymBruker Skrevet 30. november 2025 Skrevet 30. november 2025 Jeg skal forsøke denne medisinen, for en fysisk tilstand. Men lurer på om dere som evt kan noe om denne medisken- påvirker den hjernen og psyken, har den noe til felles med AD og AP, eller virker det helt annerledes? (Har ikke tålt AD og AP spesielt godt. Men det kan jo selvsagt være fordi jeg ikke har psykisk sykdom selvsagt) Anonymkode: f3a12...ecf 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. november 2025 Skrevet 30. november 2025 Dette sier Felleskatalogen: Psykiske Svært vanlige Angst, insomni, nervøsitet Vanlige Affektiv lidelse, humørsvingninger, irritabilitet, motløshet, økt energi Mindre vanlige Agitasjon, depresjon, desorientering, forvirring, hallusinasjon, libidoforstyrrelse, mareritt, paranoia, unormale drømmer Sjeldne Selvmordsforsøk, selvmordstanker Ukjent frekvens Eufori 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2025 Skrevet 30. november 2025 nachnoo skrev (3 minutter siden): Dette sier Felleskatalogen: Psykiske Svært vanlige Angst, insomni, nervøsitet Vanlige Affektiv lidelse, humørsvingninger, irritabilitet, motløshet, økt energi Mindre vanlige Agitasjon, depresjon, desorientering, forvirring, hallusinasjon, libidoforstyrrelse, mareritt, paranoia, unormale drømmer Sjeldne Selvmordsforsøk, selvmordstanker Ukjent frekvens Eufori Men det er vel bivirkninger man kan få av vanlig fulldose naltrekson. Dette er jo noe annet å skulle ta den i maks 1mg? Men slike typer bivirkninger kan man jo også lese på mange andre typer medisiner og. Vet du ikke noe om virnkningsmåten til naltrekson og hvordan den skiller seg fra ap/ad? Er det meningen at den skal påvirke hjernen på samme måte? Anonymkode: f3a12...ecf 0 Siter
frosken Skrevet 30. november 2025 Skrevet 30. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal forsøke denne medisinen, for en fysisk tilstand. Men lurer på om dere som evt kan noe om denne medisken- påvirker den hjernen og psyken, har den noe til felles med AD og AP, eller virker det helt annerledes? (Har ikke tålt AD og AP spesielt godt. Men det kan jo selvsagt være fordi jeg ikke har psykisk sykdom selvsagt) Anonymkode: f3a12...ecf Du kan se på hva som står om bivirkninger av mysimba, som jo er en kombinasjon av naltrekson og wellbutrin. Mysimba «Orexigen» - Felleskatalogen 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. november 2025 Skrevet 30. november 2025 Intet til felles med AP eller AD. 0 Siter
ISW Skrevet 6. desember 2025 Skrevet 6. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 14.48): Jeg skal forsøke denne medisinen, for en fysisk tilstand. Men lurer på om dere som evt kan noe om denne medisken- påvirker den hjernen og psyken, har den noe til felles med AD og AP, eller virker det helt annerledes? (Har ikke tålt AD og AP spesielt godt. Men det kan jo selvsagt være fordi jeg ikke har psykisk sykdom selvsagt) Anonymkode: f3a12...ecf To spørsmål jeg lurte litt på da jeg leste innlegget ditt: 1. Hva skal du bruke LDN mot? 2. Hvorfor har du brukt AP og AD hvis du ikke har psykisk sykdom? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2025 Skrevet 6. desember 2025 ISW skrev (34 minutter siden): To spørsmål jeg lurte litt på da jeg leste innlegget ditt: 1. Hva skal du bruke LDN mot? 2. Hvorfor har du brukt AP og AD hvis du ikke har psykisk sykdom? Jeg har ME. Det brukes mye som immunmodulerende og for inflammasjon i blant annet ME (og mange andre kroniske sykdommer) Jeg har brukt lav dose ap og ad for søvn og uro. Men ble psykisk (og fysisk) dårlig av det, så måtte slutte. Anonymkode: f3a12...ecf 0 Siter
ISW Skrevet 7. desember 2025 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har ME. Det brukes mye som immunmodulerende og for inflammasjon i blant annet ME (og mange andre kroniske sykdommer) Jeg har brukt lav dose ap og ad for søvn og uro. Men ble psykisk (og fysisk) dårlig av det, så måtte slutte. Anonymkode: f3a12...ecf Hei igjen, Som du vet er jo LDN litt eksperimentell behandling, men jeg tenker du har lite å tape på å gjøre et forsøk? På så lave doser er bivirkninger sjeldent (viktig å huske når man leser Felleskatalogen at man ser bivirkningene i lys av dose og hvilken tilstand man egentlig bruker medisinen for). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.