AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har har stor utvikling m.t.p angsten og eksponering. Tilogmed kommet i jobb. Men, det har kostet meg masse, har pushet meg for langt og kollapset i forrige uke. Er en ball med nerver og vet ikke hva jeg skal gjøre? Er så nervøs som jeg var da jeg først fikk angst som 10 åring og nå har jeg ikke noen familie å støtte meg, alle er døde. Føler jeg har kjempet forgjeves Anonymkode: 464f1...5f2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har har stor utvikling m.t.p angsten og eksponering. Tilogmed kommet i jobb. Men, det har kostet meg masse, har pushet meg for langt og kollapset i forrige uke. Er en ball med nerver og vet ikke hva jeg skal gjøre? Er så nervøs som jeg var da jeg først fikk angst som 10 åring og nå har jeg ikke noen familie å støtte meg, alle er døde. Føler jeg har kjempet forgjeves Anonymkode: 464f1...5f2 Støttesamtaler i kommunen? Anonymkode: a302a...003 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har har stor utvikling m.t.p angsten og eksponering. Tilogmed kommet i jobb. Men, det har kostet meg masse, har pushet meg for langt og kollapset i forrige uke. Er en ball med nerver og vet ikke hva jeg skal gjøre? Er så nervøs som jeg var da jeg først fikk angst som 10 åring og nå har jeg ikke noen familie å støtte meg, alle er døde. Føler jeg har kjempet forgjeves Anonymkode: 464f1...5f2 Bruker du medisin? Anonymkode: a302a...003 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bruker du medisin? Anonymkode: a302a...003 Ja. Har prøvd mye forskjellige. Lurer på om jeg kan ha en annen diagnose, men fastlegen mener utredning ikke har noe for seg. Sikkert 20 år siden jeg sist ble utredet. Er så sliten av å være alene om alt, savner familien min. Anonymkode: 464f1...5f2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja. Har prøvd mye forskjellige. Lurer på om jeg kan ha en annen diagnose, men fastlegen mener utredning ikke har noe for seg. Sikkert 20 år siden jeg sist ble utredet. Er så sliten av å være alene om alt, savner familien min. Anonymkode: 464f1...5f2 Hvorfor mener legen det? Anonymkode: a302a...003 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja. Har prøvd mye forskjellige. Lurer på om jeg kan ha en annen diagnose, men fastlegen mener utredning ikke har noe for seg. Sikkert 20 år siden jeg sist ble utredet. Er så sliten av å være alene om alt, savner familien min. Anonymkode: 464f1...5f2 Har du venner? Anonymkode: a302a...003 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.