stjernestøv Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 Da er det tre uker siden jeg trappet ned til 2 mg og ingen psykotiske symptomer, er det fordi jeg tar 2 mg eller? I dag kunne jeg jo trappe ned til 1 mg sa vernepleier, psykiateren ville jo jeg skulle gjøre det sist uke. Har ting som skjer i livet mitt og vil ikke bli dårlig, trenger å holde meg sterk. Derfor lurer jeg på og fortsette med 2 mg, det er jo snart jul og. Kan heller prøve 1 mg på nyåret da tenker jeg, er jo mindre rar enn jeg har vært så det hjelper på. 0 Siter
Glitter Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 Høres fornuftig ut å vente til januar ja. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. desember 2025 Forfatter Skrevet 3. desember 2025 Glitter skrev (20 minutter siden): Høres fornuftig ut å vente til januar ja. Ja tror jeg gjør det. 0 Siter
emilie321 Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 stjernestøv skrev (26 minutter siden): Ja tror jeg gjør det. Hørtes fornuftig ut å vente 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. desember 2025 Forfatter Skrevet 3. desember 2025 emilie321 skrev (3 minutter siden): Hørtes fornuftig ut å vente Ja det er vel det. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.