AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er en del snakk om at man skal øve seg på å reagere annerledes på følelser,tanker eller symptomer. men jeg føler ikke reaksjoner er noe jeg kan styre, altså det er kroppen min som går i panikk, shutdown og kroppslige symptomer av ulike triggere. Og disse er helt automatiske og kroppslige og ikke noe jeg kan styre eller gjøre annerledes noen med samme opplevelse eller som skjønner hva jeg mener? Og hvordan jobber man med det? Anonymkode: 42837...344 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fikk posta før jeg skrev ferdig tittelen🙈Den skulle være «om å reagere annerledes, og automatiske reaksjoner». Kanskje admin kan endre det? Anonymkode: 42837...344 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kan du beskrive et eksempel? Anonymkode: 79512...c86 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Hjelper nok ikke å skrive som anonym, det er ganske avslørende hvem du er. Om du skal komme noen vei er du er nødt til å begynne å ta til deg rådene som kommer. Det som går igjen er at dette er noe du må ta med behandler. Anonymkode: 492a0...213 0 Siter
Sokk Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Velkommen tilbake 😊 Hvis du har fått beskjed om å jobbe med dette, så antar jeg at du også har fått noen tips om hvordan du kan jobbe med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.