Gå til innhold

Om

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en del snakk om at man skal øve seg på å reagere annerledes på følelser,tanker eller symptomer. 
men jeg føler ikke reaksjoner er noe jeg kan styre, altså det er kroppen min som går i panikk, shutdown og kroppslige symptomer av ulike triggere. Og disse er helt automatiske og kroppslige og ikke noe jeg kan styre eller gjøre annerledes

noen med samme opplevelse eller som skjønner hva jeg mener? Og hvordan jobber man med det?

Anonymkode: 42837...344

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk posta før jeg skrev ferdig tittelen🙈Den skulle være «om å reagere annerledes, og automatiske reaksjoner». Kanskje admin kan endre det?

Anonymkode: 42837...344

AnonymBruker
Skrevet

Kan du beskrive et eksempel?

Anonymkode: 79512...c86

Skrevet

Hjelper nok ikke å skrive som anonym, det er ganske avslørende hvem du er. Om du skal komme noen vei er du er nødt til å begynne å ta til deg rådene som kommer. Det som går igjen er at dette er noe du må ta med behandler. 

Anonymkode: 492a0...213

Skrevet

Velkommen tilbake 😊

Hvis du har fått beskjed om å jobbe med dette, så antar jeg at du også har fått noen tips om hvordan du kan jobbe med det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...