AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor har jeg så høy toleranse på benzo? Uten å ha toleranse, det kan være uker siden sist jeg tok, også ender jeg med 5-6 stk vival uten å kjenne noe særlig? Den sterke angsten får meg til å ta mer enn jeg skal. Vet det ikke er bra. Men hvorfor tåler jeg så mye? Anonymkode: d353b...3fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor har jeg så høy toleranse på benzo? Uten å ha toleranse, det kan være uker siden sist jeg tok, også ender jeg med 5-6 stk vival uten å kjenne noe særlig? Den sterke angsten får meg til å ta mer enn jeg skal. Vet det ikke er bra. Men hvorfor tåler jeg så mye? Anonymkode: d353b...3fa Har du brukt den lenge og mye? Anonymkode: 1b6b8...cef 0 Siter
erik123 Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor har jeg så høy toleranse på benzo? Uten å ha toleranse, det kan være uker siden sist jeg tok, også ender jeg med 5-6 stk vival uten å kjenne noe særlig? Den sterke angsten får meg til å ta mer enn jeg skal. Vet det ikke er bra. Men hvorfor tåler jeg så mye? Anonymkode: d353b...3fa Jeg kan ta fire stk. Sobril, men kjenner ingen ting. Bruker ikke de regelmessig. Har veldig høy toleranse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.