Gå til innhold

Fighter litt for mange fighter på en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stolt av meg selv, men det jeg begynner å merke er at jeg sliter mer og mer. 

Jeg kjemper mot alkoholen, mot andre rusmidler, mot snus og mot matsug og vektnedgang. Over jul skal jeg jobbe også hvis alt går etter planen. 

Har noen tips til hvordan stå i alt? Jeg lurer på å ta en pause fra vektnedgang til januar bare for å få én ting å stresse mindre over. Med fokus på å holde vekten. 

Har noen tips til meg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glitter skrev (32 minutter siden):

Jeg er stolt av meg selv, men det jeg begynner å merke er at jeg sliter mer og mer. 

Jeg kjemper mot alkoholen, mot andre rusmidler, mot snus og mot matsug og vektnedgang. Over jul skal jeg jobbe også hvis alt går etter planen. 

Har noen tips til hvordan stå i alt? Jeg lurer på å ta en pause fra vektnedgang til januar bare for å få én ting å stresse mindre over. Med fokus på å holde vekten. 

Har noen tips til meg? 

Jeg synes det er smart å fokusere på stabil vekt en periode🙂

Hvis du har råd, så synes jeg du skal tillate deg å snuse. Også tenker jeg som vanlig at du kunne fått det litt bedre om du trente systematisk, pga beinet ditt vil vel i såfall det måtte bli styrketrening. 

Skrevet
frosken skrev (10 minutter siden):

Jeg synes det er smart å fokusere på stabil vekt en periode🙂

Hvis du har råd, så synes jeg du skal tillate deg å snuse. Også tenker jeg som vanlig at du kunne fått det litt bedre om du trente systematisk, pga beinet ditt vil vel i såfall det måtte bli styrketrening. 

Har ikke råd til snus. Ja planen er å begynne å trene i januar når jeg får av skinnen. Nå tar jeg turer i nabolaget. I stad gikk jeg på butikken og det er 800 meter. Lengste jeg har beveget meg på over syv uker. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...