Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er stolt av meg selv, men det jeg begynner å merke er at jeg sliter mer og mer. Jeg kjemper mot alkoholen, mot andre rusmidler, mot snus og mot matsug og vektnedgang. Over jul skal jeg jobbe også hvis alt går etter planen. Har noen tips til hvordan stå i alt? Jeg lurer på å ta en pause fra vektnedgang til januar bare for å få én ting å stresse mindre over. Med fokus på å holde vekten. Har noen tips til meg? 0 Siter
frosken Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden Glitter skrev (32 minutter siden): Jeg er stolt av meg selv, men det jeg begynner å merke er at jeg sliter mer og mer. Jeg kjemper mot alkoholen, mot andre rusmidler, mot snus og mot matsug og vektnedgang. Over jul skal jeg jobbe også hvis alt går etter planen. Har noen tips til hvordan stå i alt? Jeg lurer på å ta en pause fra vektnedgang til januar bare for å få én ting å stresse mindre over. Med fokus på å holde vekten. Har noen tips til meg? Jeg synes det er smart å fokusere på stabil vekt en periode🙂 Hvis du har råd, så synes jeg du skal tillate deg å snuse. Også tenker jeg som vanlig at du kunne fått det litt bedre om du trente systematisk, pga beinet ditt vil vel i såfall det måtte bli styrketrening. 0 Siter
Glitter Skrevet 20 minutter siden Forfatter Skrevet 20 minutter siden frosken skrev (10 minutter siden): Jeg synes det er smart å fokusere på stabil vekt en periode🙂 Hvis du har råd, så synes jeg du skal tillate deg å snuse. Også tenker jeg som vanlig at du kunne fått det litt bedre om du trente systematisk, pga beinet ditt vil vel i såfall det måtte bli styrketrening. Har ikke råd til snus. Ja planen er å begynne å trene i januar når jeg får av skinnen. Nå tar jeg turer i nabolaget. I stad gikk jeg på butikken og det er 800 meter. Lengste jeg har beveget meg på over syv uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.