munchin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Eller finnes det en enklere måte å få oversikt over det på? Jeg har tidligere gått i behandling hos DPS, men er utskrevet for et års tid siden. Nå skal jeg snart ha time hos privat psykiater pga at jeg vil prøve andre medisiner enn de jeg står på nå. Jeg må nok ha meg med en liste over tidligere prøvde preparater. 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden munchin skrev (16 minutter siden): Eller finnes det en enklere måte å få oversikt over det på? Jeg har tidligere gått i behandling hos DPS, men er utskrevet for et års tid siden. Nå skal jeg snart ha time hos privat psykiater pga at jeg vil prøve andre medisiner enn de jeg står på nå. Jeg må nok ha meg med en liste over tidligere prøvde preparater. Kan jeg ringe DPS og be dem lage en liste? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det ligger jo medisinliste inne på Helsenorge. 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Dorthe skrev (4 minutter siden): Det ligger jo medisinliste inne på Helsenorge. Å, hvor da? 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Dorthe skrev (13 minutter siden): Det ligger jo medisinliste inne på Helsenorge. Jeg kan ikke se noen liste over medisiner på min HelseNorge. 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden munchin skrev (7 minutter siden): Jeg kan ikke se noen liste over medisiner på min HelseNorge. Det ligger medisinliste innpå helsenorge, men det er vel bare de medisinene du har eller nylig har hatt resept på. Tror ikke at det står noe der om medisiner en har gått på tidligere. 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (3 minutter siden): Det ligger medisinliste innpå helsenorge, men det er vel bare de medisinene du har eller nylig har hatt resept på. Tror ikke at det står noe der om medisiner en har gått på tidligere. Akkurat. Jeg sikter til medisiner jeg har prøvd under innleggelser. 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden munchin skrev (55 minutter siden): Kan jeg ringe DPS og be dem lage en liste? Du må nok gjøre dette selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Kan du se gjennom tidligere resepter? Anonymkode: ba440...a70 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.