Gå til innhold

Må jeg lete igjennom hele DPS- journalen min for å ut hvilke medisiner jeg har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller finnes det en enklere måte å få oversikt over det på? Jeg har tidligere gått i behandling hos DPS, men er utskrevet for et års tid siden. Nå skal jeg snart ha time hos privat psykiater pga at jeg vil prøve andre medisiner enn de jeg står på nå. Jeg må nok ha meg med en liste over tidligere prøvde preparater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
munchin skrev (16 minutter siden):

Eller finnes det en enklere måte å få oversikt over det på? Jeg har tidligere gått i behandling hos DPS, men er utskrevet for et års tid siden. Nå skal jeg snart ha time hos privat psykiater pga at jeg vil prøve andre medisiner enn de jeg står på nå. Jeg må nok ha meg med en liste over tidligere prøvde preparater.

Kan jeg ringe DPS og be dem lage en liste?

Skrevet

Det ligger jo medisinliste inne på Helsenorge.

Skrevet
Dorthe skrev (4 minutter siden):

Å, hvor da?

Skrevet
Dorthe skrev (13 minutter siden):

Jeg kan ikke se noen liste over medisiner på min HelseNorge.

Skrevet
munchin skrev (7 minutter siden):

Jeg kan ikke se noen liste over medisiner på min HelseNorge.

Det ligger medisinliste innpå helsenorge, men det er vel bare de medisinene du har eller nylig har hatt resept på. Tror ikke at det står noe der om medisiner en har gått på tidligere.

Skrevet
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Det ligger medisinliste innpå helsenorge, men det er vel bare de medisinene du har eller nylig har hatt resept på. Tror ikke at det står noe der om medisiner en har gått på tidligere.

Akkurat. Jeg sikter til medisiner jeg har prøvd under innleggelser.

Skrevet
munchin skrev (55 minutter siden):

Kan jeg ringe DPS og be dem lage en liste?

Du må nok gjøre dette selv. 

Skrevet

Kan du se gjennom tidligere resepter? 

Anonymkode: ba440...a70

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...