AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Glitter skrev (7 minutter siden): Du er lik meg seg jeg. Noen tåler det bare ikke virker det som. Ja det virker sånn. Tror nesten jeg setter strek for antidepressiva utprøving her, og siden jeg responderer på stemningsstabiliserende håper jeg at jeg kan holde meg til det videre også. Håper du har funnet en kombinasjon som fungerer for deg! Anonymkode: 93a86...393 0 Siter
Glitter Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja det virker sånn. Tror nesten jeg setter strek for antidepressiva utprøving her, og siden jeg responderer på stemningsstabiliserende håper jeg at jeg kan holde meg til det videre også. Håper du har funnet en kombinasjon som fungerer for deg! Anonymkode: 93a86...393 Absolutt. Går på Litium og Xeplion. Funker bra. 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg bruker brintellix nå og har ingen bivirkninger sett bort fra litt ubehagelige drømmer i blant. Tidligere har jeg også brukt zoloft og wellbutrin uten bivirkninger, og remeron som gjorde meg veldig trøtt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (25 minutter siden): Jeg bruker brintellix nå og har ingen bivirkninger sett bort fra litt ubehagelige drømmer i blant. Tidligere har jeg også brukt zoloft og wellbutrin uten bivirkninger, og remeron som gjorde meg veldig trøtt. Takk for svar. Anonymkode: bbe92...61a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.