AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ved bipolar lidelse, er det noen vits i å ta så lite litium at serumkonsentrasjonen kun bli 0,4? Kunne man egentlig bare ha blåst i å ta det overhodet når legen ikke vil gå høyere? Anonymkode: f8f9d...eb2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ved bipolar lidelse, er det noen vits i å ta så lite litium at serumkonsentrasjonen kun bli 0,4? Kunne man egentlig bare ha blåst i å ta det overhodet når legen ikke vil gå høyere? Anonymkode: f8f9d...eb2 Min konsentrasjon var 0,3 da jeg gikk på (jeg kaller det halv dose). Det var selvmordsforebyggende dose for meg. Går du til psykiater? Anonymkode: 650d4...8c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Min konsentrasjon var 0,3 da jeg gikk på (jeg kaller det halv dose). Det var selvmordsforebyggende dose for meg. Går du til psykiater? Anonymkode: 650d4...8c1 Jeg ble anbefalt speil på 0,7. Jeg har ikke bp. Anonymkode: 650d4...8c1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.