AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Vil gjerne høre din erfaring. Jeg tenker på å starte opp på denne medisinen. Anonymkode: cb3a7...e3e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Dette er en fremmed fugl i AD jungelen, da den virker litt annerledes enn de andre AD. Mao hemmer. Ikke ssri eller snri som de vanlige AD. Dette betyr nok mindre sexuelle bivirkninger og kanskje mindre flathet. Jeg har aldri prøvd den. Depresjon er ikke noe jeg sliter med. Anonymkode: 724b7...440 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er en fremmed fugl i AD jungelen, da den virker litt annerledes enn de andre AD. Mao hemmer. Ikke ssri eller snri som de vanlige AD. Dette betyr nok mindre sexuelle bivirkninger og kanskje mindre flathet. Jeg har aldri prøvd den. Depresjon er ikke noe jeg sliter med. Anonymkode: 724b7...440 Hvorfor er den ikke mer brukt/kjent, tenker du? Anonymkode: cb3a7...e3e 0 Siter
nachnoo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor er den ikke mer brukt/kjent, tenker du? Anonymkode: cb3a7...e3e Dette skrev jeg 26.11: Aurorix ble lansert med alt for liten dose. Legene ble skuffet. Samtidig kom SSRIene for fullt inn i norsk psykiatri. Da Roche relanserte Aurorix med høyere doser, var toget gått selv om dokumentasjonen var god. Tross det har jeg en følelse av at den ikke er like effektiv som SSRI. Men du etterspurte en uten effekt på vekt. Om den skal brukes, mener jeg minimumsdosen er 450mg (300 + 150). Gjerne 600 eller 750mg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden nachnoo skrev (52 minutter siden): Dette skrev jeg 26.11: Aurorix ble lansert med alt for liten dose. Legene ble skuffet. Samtidig kom SSRIene for fullt inn i norsk psykiatri. Da Roche relanserte Aurorix med høyere doser, var toget gått selv om dokumentasjonen var god. Tross det har jeg en følelse av at den ikke er like effektiv som SSRI. Men du etterspurte en uten effekt på vekt. Om den skal brukes, mener jeg minimumsdosen er 450mg (300 + 150). Gjerne 600 eller 750mg. Takk. Så man må bare innfinne seg å begynne på AD som øker matlysten? Anonymkode: cb3a7...e3e 0 Siter
nachnoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk. Så man må bare innfinne seg å begynne på AD som øker matlysten? Anonymkode: cb3a7...e3e Skrev jeg noe om det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden nachnoo skrev (9 minutter siden): Skrev jeg noe om det? Nei, det gjorde du ikke. Jeg spør om det er tilfelle. De fleste legger på seg 20 kg+ på ad? Anonymkode: cb3a7...e3e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.