Gå til innhold

Har noen her erfaring med AD'en Aurorix?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne høre din erfaring. Jeg tenker på å starte opp på denne medisinen. 

Anonymkode: cb3a7...e3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en fremmed fugl i AD jungelen, da den virker litt annerledes enn de andre AD. Mao hemmer. Ikke ssri eller snri som de vanlige AD. Dette betyr nok mindre sexuelle bivirkninger og kanskje mindre flathet. Jeg har aldri prøvd den. Depresjon er ikke noe jeg sliter med.

Anonymkode: 724b7...440

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er en fremmed fugl i AD jungelen, da den virker litt annerledes enn de andre AD. Mao hemmer. Ikke ssri eller snri som de vanlige AD. Dette betyr nok mindre sexuelle bivirkninger og kanskje mindre flathet. Jeg har aldri prøvd den. Depresjon er ikke noe jeg sliter med.

Anonymkode: 724b7...440

Hvorfor er den ikke mer brukt/kjent, tenker du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor er den ikke mer brukt/kjent, tenker du?

Dette skrev jeg 26.11: Aurorix ble lansert med alt for liten dose. Legene ble skuffet. Samtidig kom SSRIene for fullt inn i norsk psykiatri. Da Roche relanserte Aurorix med høyere doser, var toget gått selv om dokumentasjonen var god.

Tross det har jeg en følelse av at den ikke er like effektiv som SSRI. Men du etterspurte en uten effekt på vekt.

Om den skal brukes, mener jeg minimumsdosen er 450mg (300 + 150). Gjerne 600 eller 750mg.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (52 minutter siden):

Dette skrev jeg 26.11: Aurorix ble lansert med alt for liten dose. Legene ble skuffet. Samtidig kom SSRIene for fullt inn i norsk psykiatri. Da Roche relanserte Aurorix med høyere doser, var toget gått selv om dokumentasjonen var god.

Tross det har jeg en følelse av at den ikke er like effektiv som SSRI. Men du etterspurte en uten effekt på vekt.

Om den skal brukes, mener jeg minimumsdosen er 450mg (300 + 150). Gjerne 600 eller 750mg.

Takk. Så man må bare innfinne seg å begynne på AD som øker matlysten?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk. Så man må bare innfinne seg å begynne på AD som øker matlysten?

Skrev jeg noe om det?

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (9 minutter siden):

Skrev jeg noe om det?

Nei, det gjorde du ikke. Jeg spør om det er tilfelle. De fleste legger på seg 20 kg+ på ad?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...