Glitter Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Når kan man gå ned i dose etter en psykose? Jeg ble satt opp fra 75 til 150 mg Xeplion da jeg fikk en psykose. Ble raskt bedre. Har litt restsymptomer ifølge behandler, men ikke noe problematisk for meg i alle fall. Men når kan jeg gå ned i dose? Har blitt mer sulten av å gå opp i dose. Så jeg vil ned igjen. Men tror psykiater vil jeg skal stå på dosen og siden jeg er på TUD har jeg ikke noe valg. Noen med erfaringer om dette eller faglig kunnskap? Er nesten tre måneder til neste møte med behandler. @nachnoo 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Glitter skrev (4 minutter siden): Når kan man gå ned i dose etter en psykose? Jeg ble satt opp fra 75 til 150 mg Xeplion da jeg fikk en psykose. Ble raskt bedre. Har litt restsymptomer ifølge behandler, men ikke noe problematisk for meg i alle fall. Men når kan jeg gå ned i dose? Har blitt mer sulten av å gå opp i dose. Så jeg vil ned igjen. Men tror psykiater vil jeg skal stå på dosen og siden jeg er på TUD har jeg ikke noe valg. Noen med erfaringer om dette eller faglig kunnskap? Er nesten tre måneder til neste møte med behandler. @nachnoo Jeg gikk på 150 lenge husker jeg og sluttet vel brått med det også men det anbefales ikke, det er i hvert fall lang tid før det går ut av kroppen. Fungerer du bedre nå er det jo best du står på 150. 0 Siter
Glitter Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): Jeg gikk på 150 lenge husker jeg og sluttet vel brått med det også men det anbefales ikke, det er i hvert fall lang tid før det går ut av kroppen. Fungerer du bedre nå er det jo best du står på 150. Fungerer ganske bra nå ja. Men vil ned i vekt da. 0 Siter
nachnoo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg bruker å starte forsiktig nedtrapping når pas har vært upsykotisk i seks måneder. 0 Siter
Glitter Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden nachnoo skrev (9 minutter siden): Jeg bruker å starte forsiktig nedtrapping når pas har vært upsykotisk i seks måneder. Ok. Takk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Glitter skrev (27 minutter siden): Fungerer ganske bra nå ja. Men vil ned i vekt da. Ja det er jo mulig det med vekt er dose relatert, jo lavere dose dess mindre bivirkninger sa psykiateren. 0 Siter
Glitter Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden stjernestøv skrev (16 minutter siden): Ja det er jo mulig det med vekt er dose relatert, jo lavere dose dess mindre bivirkninger sa psykiateren. Ja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.