Fru2020 Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Jeg sliter med utmattelse. Er for tiden ekstra sliten. Er det rimelig å tro at det påvirker kjøreevnen min? Jeg har hatt tre trafikkuhell på tre uker. Først skrapte jeg opp bilen min i et parkeringshus, så vraket jeg den da jeg kjørte på en bil bakfra. I dag har jeg skrapet leiebilen betydelig. Bør jeg slutte å kjøre? Jeg kan jo ikke det da det er jeg somregel kjører sønnen min til og fra skolen. Litt fortvilet her nå 0 Siter
munchin Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Fru2020 skrev (10 minutter siden): Jeg sliter med utmattelse. Er for tiden ekstra sliten. Er det rimelig å tro at det påvirker kjøreevnen min? Jeg har hatt tre trafikkuhell på tre uker. Først skrapte jeg opp bilen min i et parkeringshus, så vraket jeg den da jeg kjørte på en bil bakfra. I dag har jeg skrapet leiebilen betydelig. Bør jeg slutte å kjøre? Jeg kan jo ikke det da det er jeg somregel kjører sønnen min til og fra skolen. Litt fortvilet her nå Huff så leit å høre! Jeg har utmattelse og sluttet å kjøre for 4 år siden. 0 Siter
XbellaX Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Fru2020 skrev (31 minutter siden): Jeg sliter med utmattelse. Er for tiden ekstra sliten. Er det rimelig å tro at det påvirker kjøreevnen min? Jeg har hatt tre trafikkuhell på tre uker. Først skrapte jeg opp bilen min i et parkeringshus, så vraket jeg den da jeg kjørte på en bil bakfra. I dag har jeg skrapet leiebilen betydelig. Bør jeg slutte å kjøre? Jeg kan jo ikke det da det er jeg somregel kjører sønnen min til og fra skolen. Litt fortvilet her nå Jeg synes det, for en periode. Oppmerksomheten og reaksjonsevnen er ikke der den bør være. Trist at du har det slik. Har du mulighet til å høre med noen andre pårørende/naboer om de kan hjelpe til litt fremover mht kjøringen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.