AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden 42 minutes ago, AnonymBruker said: Forstår det er en vanskelig situasjon, men du har ingen rett til å sette andre folk og barnet ditt i fare fordi du ikke er i god nok form til å kjøre bil Anonymkode: 51f96...0f4 Nettopp. Her må nok hensynet til de mange truffet hensynet til de få. Anonymkode: ab59e...a23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Just now, AnonymBruker said: Nettopp. Her må nok hensynet til de mange truffet hensynet til de få. Anonymkode: ab59e...a23 Trumfe*.. Anonymkode: ab59e...a23 0 Siter
Ekstra Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Fru2020 skrev (6 timer siden): Jeg sliter med utmattelse. Er for tiden ekstra sliten. Er det rimelig å tro at det påvirker kjøreevnen min? Jeg har hatt tre trafikkuhell på tre uker. Først skrapte jeg opp bilen min i et parkeringshus, så vraket jeg den da jeg kjørte på en bil bakfra. I dag har jeg skrapet leiebilen betydelig. Bør jeg slutte å kjøre? Jeg kan jo ikke det da det er jeg somregel kjører sønnen min til og fra skolen. Litt fortvilet her nå Fortvilet situasjon, men du skjønner nok selv at du ikke kan kjøre nå, med denne nære historikken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.