psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Anonymos skrev (Akkurat nå): Skal alle som har opplevd urett kunne melde seg ut av fellesskapet da, og samtidig nyte godt av det ved behov? Jeg gjør ikke noe ulovlig, jeg gjør det som er nødvendig for å få saken på dagsorden. 0 Siter
Anonymos Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 minute ago, psykedeliker said: Jeg gjør ikke noe ulovlig, jeg gjør det som er nødvendig for å få saken på dagsorden. Det har jeg ikke sagt heller, jeg utfordrer deg bare på ideen din om at burde slippe å betale skatt. Det er det jeg prøver å få en redegjørelse for. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Anonymos skrev (Akkurat nå): Det har jeg ikke sagt heller, jeg utfordrer deg bare på ideen din om at burde slippe å betale skatt. Ingen som mottar trygd bør betale skatt, for de skaper ingen verdier. 0 Siter
Anonymos Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 6 minutes ago, psykedeliker said: Ingen som mottar trygd bør betale skatt, for de skaper ingen verdier. Er ikke det å bidra økonomisk til det skattesystemet finansierer verdiskaping i seg selv? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ble selv gitt opp som 20åring. Hadde da gått på dps i bare 1år syns det var veldig tidlig å gi opp noen. Hvor gammel var du da du ble gitt opp altså at du får bare avslag pga at de ikke har noe å tilby eller at de har prøvd alt hvis du prøver å søke deg inn? Anonymkode: a078c...5d3 Hvordan fungerer du om dagen? Jeg ble også gitt opp av DPS rundt 20-årsalderen Anonymkode: ec285...ca4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.