Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror jeg har bestemt meg for å gå til legen i morgen og fortelle om de tre bilulykkene jeg har hatt den siste måneden. Hva er det verste hun kan gjøre? Jeg regner med at jeg får muntlig kjøreforbud, men jeg kan ikke få mer? Hun tar ikke lappen helt fra meg? Hvor lenge tror dere at jeg får kjøreforbud? Er det en minstetid? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fru2020 skrev (35 minutter siden): Jeg tror jeg har bestemt meg for å gå til legen i morgen og fortelle om de tre bilulykkene jeg har hatt den siste måneden. Hva er det verste hun kan gjøre? Jeg regner med at jeg får muntlig kjøreforbud, men jeg kan ikke få mer? Hun tar ikke lappen helt fra meg? Hvor lenge tror dere at jeg får kjøreforbud? Er det en minstetid? Hun setter sikkert en tid feks 3 mnd til å begynne med. Anonymkode: abc12...ebb 0 Siter
Fru2020 Skrevet 49 minutter siden Forfatter Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hun setter sikkert en tid feks 3 mnd til å begynne med. Anonymkode: abc12...ebb 3 mnd er veldig lenge. Det blir vanskelig å gjennomføre i praksis😱 Håper hun setter kortere enn det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Fru2020 skrev (13 minutter siden): 3 mnd er veldig lenge. Det blir vanskelig å gjennomføre i praksis😱 Håper hun setter kortere enn det Kanskje hun setter 1 mnd og undersøker deg/prater grundig med deg etter det. For deretter å ta en ny vurdering. Anonymkode: abc12...ebb 0 Siter
Fionys Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Det er bedre med kjøreforbud enn å skade noen. Forstår ikke at du selv ønsker å kjøre i en sånn tilstand. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.