Gå til innhold

Vival og bedøvelse hos tannlegen.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Har vival og bedøvelse hos tannlegen noen interaksjoner? Det har gått fint før men sykepleieren sa jeg måtte si jeg hadde tatt vival så ikke jeg ble helt...er det sant? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Det har gått fint før

Da er det svært høy sannsynlighet for at det går fint nå også.

Er ikke den bedøvelsen man får ved vanlig tannbehandling (altså ikke narkosebehandling), svært lokal og "uskyldig"? Jeg tror man skal gå på noe veldig spesielt og/eller være allergisk eller noe sånt, for at den skal forårsake noe. Dessuten er vel ikke du den eneste i verden som tar vival eller noe tilsvarende før du skal til tannlegen, de hadde nok advart pasientene sine hvis det var skummelt. 

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (16 minutter siden):

Da er det svært høy sannsynlighet for at det går fint nå også.

Er ikke den bedøvelsen man får ved vanlig tannbehandling (altså ikke narkosebehandling), svært lokal og "uskyldig"? Jeg tror man skal gå på noe veldig spesielt og/eller være allergisk eller noe sånt, for at den skal forårsake noe. Dessuten er vel ikke du den eneste i verden som tar vival eller noe tilsvarende før du skal til tannlegen, de hadde nok advart pasientene sine hvis det var skummelt. 

Ok da så. Jo det var det jeg tenkte at det er jo lokalt i munnen. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (14 minutter siden):

Går nok bra det. Lykke til. :)

Takk :) Håper dette går bra. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Hvis det var farlig så hadde nok ikke så mange leger foreskrevet vival fôr tannlegeskrekk.

stjernestøv
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (8 minutter siden):

Hvis det var farlig så hadde nok ikke så mange leger foreskrevet vival fôr tannlegeskrekk.

Nei det er det da, det har du rett i. 

Skrevet

Borret et hull uten bedøvelse, det var så lite. må trekke en visdomstann og en som det nesten ikke er noe igjen av. Og under krona er det betennelse, da må jeg reise vekk for å gjøre det,uff. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...