stjernestøv Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Har vival og bedøvelse hos tannlegen noen interaksjoner? Det har gått fint før men sykepleieren sa jeg måtte si jeg hadde tatt vival så ikke jeg ble helt...er det sant? 0 Siter
laban Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (29 minutter siden): Det har gått fint før Da er det svært høy sannsynlighet for at det går fint nå også. Er ikke den bedøvelsen man får ved vanlig tannbehandling (altså ikke narkosebehandling), svært lokal og "uskyldig"? Jeg tror man skal gå på noe veldig spesielt og/eller være allergisk eller noe sånt, for at den skal forårsake noe. Dessuten er vel ikke du den eneste i verden som tar vival eller noe tilsvarende før du skal til tannlegen, de hadde nok advart pasientene sine hvis det var skummelt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden laban skrev (16 minutter siden): Da er det svært høy sannsynlighet for at det går fint nå også. Er ikke den bedøvelsen man får ved vanlig tannbehandling (altså ikke narkosebehandling), svært lokal og "uskyldig"? Jeg tror man skal gå på noe veldig spesielt og/eller være allergisk eller noe sånt, for at den skal forårsake noe. Dessuten er vel ikke du den eneste i verden som tar vival eller noe tilsvarende før du skal til tannlegen, de hadde nok advart pasientene sine hvis det var skummelt. Ok da så. Jo det var det jeg tenkte at det er jo lokalt i munnen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (14 minutter siden): Går nok bra det. Lykke til. Takk Håper dette går bra. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvis det var farlig så hadde nok ikke så mange leger foreskrevet vival fôr tannlegeskrekk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (8 minutter siden): Hvis det var farlig så hadde nok ikke så mange leger foreskrevet vival fôr tannlegeskrekk. Nei det er det da, det har du rett i. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 52 minutter siden Forfatter Skrevet 52 minutter siden Borret et hull uten bedøvelse, det var så lite. må trekke en visdomstann og en som det nesten ikke er noe igjen av. Og under krona er det betennelse, da må jeg reise vekk for å gjøre det,uff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.