Glitter Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Tatt injeksjon Xeplion i dag. Vil bivirkningen sult være verre de neste dagene/par ukene for så å reduseres litt fram mot neste injeksjon? Eller er styrken på bivirkningen jevn hele tiden? @nachnoo ? 0 Siter
nachnoo Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Jeg tror den vil være jevn hele tiden. 0 Siter
Glitter Skrevet 17. desember 2025 Forfatter Skrevet 17. desember 2025 nachnoo skrev (1 minutt siden): Jeg tror den vil være jevn hele tiden. Ja okei. Det er bra for det er håndterbart sånn det er nå, fire uker etter sist injeksjon. 0 Siter
ISW Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Glitter skrev (2 timer siden): Tatt injeksjon Xeplion i dag. Vil bivirkningen sult være verre de neste dagene/par ukene for så å reduseres litt fram mot neste injeksjon? Eller er styrken på bivirkningen jevn hele tiden? @nachnoo ? Depotpreparater/-injeksjoner forlenger ikke stoffets halveringstid (sånn at du har kjempemye av stoffet i blodet i starten og så går det sakte nedover). Det er det "vanlige" virkestoffet som er bundet til en fettsyre, eller en annen forbindelse (og er da inaktiv), men frigjør virkestoff relativt konstant over en gitt tid. Virkestoffet har fortsatt "normal" halveringstid 0 Siter
Glitter Skrevet 17. desember 2025 Forfatter Skrevet 17. desember 2025 ISW skrev (6 minutter siden): Depotpreparater/-injeksjoner forlenger ikke stoffets halveringstid (sånn at du har kjempemye av stoffet i blodet i starten og så går det sakte nedover). Det er det "vanlige" virkestoffet som er bundet til en fettsyre, eller en annen forbindelse (og er da inaktiv), men frigjør virkestoff relativt konstant over en gitt tid. Virkestoffet har fortsatt "normal" halveringstid Skjønner. Tror jeg. I hvertfall at jeg skal slippe å være kjempesulten på en periode i måneden og mer normal apetitt på andre tider i måneden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.