stjernestøv Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 Ja i går og i dag var jeg hos foreldrene mine på sykehjemmet, min far sov tungt i dag da så fikk ikke vekket han. Min mor gledet seg til julebord i dag, hun var glad for at vi kom. Så nå er jeg sliten og skal på besøk i dag, lovet å komme og hun gledet seg. Er ikke i form men må vel gå da? Orker ikke være så lenge, holder det med en time? 0 Siter
munchin Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ja i går og i dag var jeg hos foreldrene mine på sykehjemmet, min far sov tungt i dag da så fikk ikke vekket han. Min mor gledet seg til julebord i dag, hun var glad for at vi kom. Så nå er jeg sliten og skal på besøk i dag, lovet å komme og hun gledet seg. Er ikke i form men må vel gå da? Orker ikke være så lenge, holder det med en time? Ja, en time er perfekt! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. desember 2025 Forfatter Skrevet 19. desember 2025 munchin skrev (1 minutt siden): Ja, en time er perfekt! Ok phu, ja får prøve på det da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. desember 2025 Forfatter Skrevet 19. desember 2025 Tok vival nå, vernepleieren sa jeg kunne gjøre det for å komme meg ut. Er ikke helt god. 0 Siter
Osten Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 Du må da ikke gå hvis du ikke føler deg i form og egentlig ikke orker. Jeg hadde ikke gjort det 0 Siter
cathlin Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 stjernestøv skrev (1 time siden): Ja i går og i dag var jeg hos foreldrene mine på sykehjemmet, min far sov tungt i dag da så fikk ikke vekket han. Min mor gledet seg til julebord i dag, hun var glad for at vi kom. Så nå er jeg sliten og skal på besøk i dag, lovet å komme og hun gledet seg. Er ikke i form men må vel gå da? Orker ikke være så lenge, holder det med en time? Du må ikke gå når du ikke er i form. 0 Siter
frosken Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 stjernestøv skrev (2 timer siden): Ja i går og i dag var jeg hos foreldrene mine på sykehjemmet, min far sov tungt i dag da så fikk ikke vekket han. Min mor gledet seg til julebord i dag, hun var glad for at vi kom. Så nå er jeg sliten og skal på besøk i dag, lovet å komme og hun gledet seg. Er ikke i form men må vel gå da? Orker ikke være så lenge, holder det med en time? En times besøk holder i massevis🙂 0 Siter
Kayia Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 (endret) Ettersom du er så mye dårlig syns jeg du skal presse deg litt for å få til en liten tur innom. Mellom en halvtime og en time er mer enn nok når du er innom såpass hyppig. Håper formen din blir bedre Endret 19. desember 2025 av Kayia 1 Siter
stjernestøv Skrevet 19. desember 2025 Forfatter Skrevet 19. desember 2025 cathlin skrev (1 time siden): Du må ikke gå når du ikke er i form. Tok vival og gikk, nå er jeg helt skutt. Kan ikke vente til jeg er i form for da blir det aldri. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 19. desember 2025 Forfatter Skrevet 19. desember 2025 frosken skrev (1 time siden): En times besøk holder i massevis🙂 var nesten i to timer, jeg gjorde det Mye snakking, vi var jo fem stykk. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 19. desember 2025 Forfatter Skrevet 19. desember 2025 Kayia skrev (36 minutter siden): Ettersom du er så mye dårlig syns jeg du skal presse deg litt for å få til en liten tur innom. Mellom en halvtime og en time er mer enn nok når du er innom såpass hyppig. Håper formen din blir bedre Dette var hos en venninne, vi var fem stykk så nå ser jeg frem til å legge meg. Jo takk I morgen skal jeg ingenting heldigvis. 0 Siter
Trinity80 Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 @stjernestøv så kult at du fikk til å besøke dine venninner. Jeg selv doserer sosialiseringen. Har en jobb som er ekstremt krevende på det, så hvis jeg skal noe sosialt på kvelden så jobber jeg hjemmefra. Om jeg er sosial en dag eller ro så vet jeg at jeg ikke orker noe til par dager etterpå. Det funker for meg, så kan skje du kan også tenke litt på det? I din situasjon så kan du feks si til dine foreldre at du skal bort på noe den dagen, og da kan du ikke besøke dem. Sett litt grenser så varer du lenger 😉 0 Siter
cathlin Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 stjernestøv skrev (3 timer siden): Tok vival og gikk, nå er jeg helt skutt. Kan ikke vente til jeg er i form for da blir det aldri. Så bra. Misforstod, trodde du mente du skulle besøke foreldrene dine på sykehjemmet. Hyggelig at du fikk besøkt venner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. desember 2025 Forfatter Skrevet 20. desember 2025 Trinity80 skrev (11 timer siden): @stjernestøv så kult at du fikk til å besøke dine venninner. Jeg selv doserer sosialiseringen. Har en jobb som er ekstremt krevende på det, så hvis jeg skal noe sosialt på kvelden så jobber jeg hjemmefra. Om jeg er sosial en dag eller ro så vet jeg at jeg ikke orker noe til par dager etterpå. Det funker for meg, så kan skje du kan også tenke litt på det? I din situasjon så kan du feks si til dine foreldre at du skal bort på noe den dagen, og da kan du ikke besøke dem. Sett litt grenser så varer du lenger 😉 Ja trengte ikke ha besøkt foreldrene mine to dager på rad, skal ikke det mer 1 Siter
stjernestøv Skrevet 20. desember 2025 Forfatter Skrevet 20. desember 2025 cathlin skrev (10 timer siden): Så bra. Misforstod, trodde du mente du skulle besøke foreldrene dine på sykehjemmet. Hyggelig at du fikk besøkt venner. Ja det var jo hyggelig, jammen lenge siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.