Gå til innhold

Å gå på besøk når man ikke er i form.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Ja i går og i dag var jeg hos foreldrene mine på sykehjemmet, min far sov tungt i dag da så fikk ikke vekket han. Min mor gledet seg til julebord i dag, hun var glad for at vi kom. Så nå er jeg sliten og skal på besøk i dag, lovet å komme og hun gledet seg. Er ikke i form men må vel gå da? Orker ikke være så lenge, holder det med en time? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja i går og i dag var jeg hos foreldrene mine på sykehjemmet, min far sov tungt i dag da så fikk ikke vekket han. Min mor gledet seg til julebord i dag, hun var glad for at vi kom. Så nå er jeg sliten og skal på besøk i dag, lovet å komme og hun gledet seg. Er ikke i form men må vel gå da? Orker ikke være så lenge, holder det med en time? 

Ja, en time er perfekt!

stjernestøv
Skrevet
munchin skrev (1 minutt siden):

Ja, en time er perfekt!

Ok phu, ja får prøve på det da. 

Skrevet

Tok vival nå, vernepleieren sa jeg kunne gjøre det for å komme meg ut. Er ikke helt god. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...