stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja i går og i dag var jeg hos foreldrene mine på sykehjemmet, min far sov tungt i dag da så fikk ikke vekket han. Min mor gledet seg til julebord i dag, hun var glad for at vi kom. Så nå er jeg sliten og skal på besøk i dag, lovet å komme og hun gledet seg. Er ikke i form men må vel gå da? Orker ikke være så lenge, holder det med en time? 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ja i går og i dag var jeg hos foreldrene mine på sykehjemmet, min far sov tungt i dag da så fikk ikke vekket han. Min mor gledet seg til julebord i dag, hun var glad for at vi kom. Så nå er jeg sliten og skal på besøk i dag, lovet å komme og hun gledet seg. Er ikke i form men må vel gå da? Orker ikke være så lenge, holder det med en time? Ja, en time er perfekt! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden munchin skrev (1 minutt siden): Ja, en time er perfekt! Ok phu, ja får prøve på det da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 51 minutter siden Forfatter Skrevet 51 minutter siden Tok vival nå, vernepleieren sa jeg kunne gjøre det for å komme meg ut. Er ikke helt god. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.