Gå til innhold

Tror dere privat psykiater tar seg betalt for å skrive ut en ny rekvisisjon til blodprøver for meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har klart å miste arket jeg fikk til å ta med til laboratoriet.

Anonymkode: 3f542...de9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har betalt 300 kr (står opplyst om i prisliste hos behandleren jeg går til) hvis det ikke har vært i forbindelse med en time der. Jeg har også ved en anledning bedt fastlegen om å rekvirere blodprøve med kopi til privat psykiater

Anonymkode: e9909...fbf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forresten, tror du ikke det ligger inne en elektronisk rekvisisjon også? Jeg har fått med meg rekvisisjon på papir men viste seg at den uansett lå inne hos Fürst elektronisk. Hvis det er Fürst laboratorium går det an å ringe og spørre 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Forresten, tror du ikke det ligger inne en elektronisk rekvisisjon også? Jeg har fått med meg rekvisisjon på papir men viste seg at den uansett lå inne hos Fürst elektronisk. Hvis det er Fürst laboratorium går det an å ringe og spørre 

Tusen takk. Ja, det er Furst. Jeg ringer for å høre!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tusen takk. Ja, det er Furst. Jeg ringer for å høre!

Så bra, gjør det. Skjønner at private behandlere må ta seg betalt, men synes 300 kr for å skrive en rekvisisjon som antageligvis tar ett minutt er en litt stiv pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...