AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 Eller er det mest sannsynlig fordi jeg også sover dårlig i denne perioden? Anonymkode: 685a3...aa3 0 Siter
Sokk Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 Du sover dårlig og er trøtt. Jeg ville holdt en knapp på at det er årsakssammenheng mellom de to i hvert fall. 0 Siter
nachnoo Skrevet 22. desember 2025 Skrevet 22. desember 2025 Jeg tviler på at du får tretthet pga denne nedtrappingen. PS- generelt: Om det ikke bråhaster, anbefaler jeg å endre en medisin av gangen. Hvis noe oppstår, vet en ikke hva det skyldes om to faktorer endres samtidig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 Skrevet 22. desember 2025 nachnoo skrev (1 time siden): Jeg tviler på at du får tretthet pga denne nedtrappingen. PS- generelt: Om det ikke bråhaster, anbefaler jeg å endre en medisin av gangen. Hvis noe oppstår, vet en ikke hva det skyldes om to faktorer endres samtidig. Takk for råd. Ifølge min mye psykiater var dette plankekjøring da jeg spurte om det samme (om jeg burde trappe ned begge samtidig). Anonymkode: 685a3...aa3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.