AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er redd for mye. Bla. det å bli skadet/overfalt/innbrudd/ran/bilulykke, at mine kjære skal havne i ulykker, redsel for å bli avslørt for at jeg egentlig ikke kan noe (bedragersyndromet) and the list goes on. Bruker avledning som strategi. Og sovemedisin (er stiv av skrekk kveld/natt). Anonymkode: b051e...2de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er redd for mye. Bla. det å bli skadet/overfalt/innbrudd/ran/bilulykke, at mine kjære skal havne i ulykker, redsel for å bli avslørt for at jeg egentlig ikke kan noe (bedragersyndromet) and the list goes on. Bruker avledning som strategi. Og sovemedisin (er stiv av skrekk kveld/natt). Anonymkode: b051e...2de @nachnooJeg sover lite om nettene og jeg er redd for innbrudd og drapsmenn. Har du noen råd for hvordan takle dette? Hva kan man tenke istedenfor? Anonymkode: b051e...2de 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.