sofelus Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Har vært på dette nå i 9 måneder, og fikk forlenget det med 3 måneder til. De bare fortsetter og forlenge det hele tiden. Da må jeg ha kontakt med en psykolog hver uke, ukentlig altså, og begynner å bli så lei av hele prossesen. Jeg føler også at psykologen min begynner å bli litt lei av meg. Jeg er i noe som kalles for fact team. Havnet i dette teamet pga av en psykose jeg hadde, men nå er jo psykosen behandlet så jeg ser ingen grunn til å holde meg videre? 0 Siter
nachnoo Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Det er normalitet, eller i det minste sterk vilje til å samarbeide om behandlingen inkl. medisinering som kan ut av tvungent psykisk helsevern. Beklager assosiasjonen, men den berømte hypokonderlegen Ingvard Wilhelmsen hadde en gang en pasient som hadde sterk angst for å bli tvangsinnlagt. Pasienten spurte om råd for hva han kunne gjøre for å unngå dette. Svaret var: Spill normal. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Jeg var på tvang i 5 måneder en gang. Jeg begynte å veie mine ord, slutte å snakke om selvmord og tok medisin uten protest. Da slapp jeg ut. Anonymkode: 815ef...9b5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.