AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har kun opplevd å få komme inn på dagen eller dagen etter( ved ECT-henvisning)når det har vært nødvendig. Har jeg vært "heldig" da? Anonymkode: b9886...dff 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du kan ha vært utsatt for fornuftig prioritering. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (4 minutter siden): Du kan ha vært utsatt for fornuftig prioritering. Takk for svar. Mener du at det er mye ufornuftig prioritering? Utdyp gjerne. Anonymkode: b9886...dff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar. Mener du at det er mye ufornuftig prioritering? Utdyp gjerne. Anonymkode: b9886...dff Hvordan klarer du å få det utav svaret hans? 🤔 Anonymkode: 9363d...102 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan klarer du å få det utav svaret hans? 🤔 Anonymkode: 9363d...102 Jeg vet ikke😅 Anonymkode: b9886...dff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.