Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal powervaskes, sorteres ut og ryddes før hverdagen starter i morgen. Hvem har innspill til musikk som kan fuele litt? Eller noe annet som ledsager deg i dag, første dag i det nye året.

Kishi Bashi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Linkin Park, men det er litt tung/depressiv musikk.

Skrevet (endret)

Jeg er ferdig med powervasken og over i klassisk terreng, men i går var Killing in the Name of med Rage Against the Machine hyppig i bruk.

Endret av adhoc
AnonymBruker
Skrevet
On 1/1/2026 at 1:48 PM, krøll9 said:

Det skal powervaskes, sorteres ut og ryddes før hverdagen starter i morgen. Hvem har innspill til musikk som kan fuele litt? Eller noe

Anonymkode: 98bbf...900

Skrevet (endret)

Våkner man ikke av denne, så våkner man aldri: 

Men for å være litt seriøs, Slayer, Sodom, Aura Noir og den slags pleier å få fart i meg når det skal vaskes. 

Endret av Anonymos
Worriesome Plenty 2
Skrevet (endret)

Jeg går også for en kjapp låt, så lenge holder jeg ut å rydde.

Endret av Worriesome Plenty 2
slabbedask
Skrevet
On 1/1/2026 at 1:48 PM, krøll9 said:

Det skal powervaskes, sorteres ut og ryddes før hverdagen starter i morgen. Hvem har innspill til musikk som kan fuele litt? Eller noe annet som ledsager deg i dag, første dag i det nye året.

Kishi Bashi

Med Slayer går vaskingen unna kjapt.

Nicklusheletida
Skrevet
krøll9 skrev (22 minutter siden):

Sjelden man får assosiasjoner til Pink Floyd, Nigjtwish og opera og ballade i et og samme stykke 🤭

Pink Floyd har vært favoritten min siden 80-tallet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...