krøll9 Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Det skal powervaskes, sorteres ut og ryddes før hverdagen starter i morgen. Hvem har innspill til musikk som kan fuele litt? Eller noe annet som ledsager deg i dag, første dag i det nye året. Kishi Bashi 0 Siter
munchin Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Jeg liker Linkin Park, men det er litt tung/depressiv musikk. 1 Siter
adhoc Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar (endret) Jeg er ferdig med powervasken og over i klassisk terreng, men i går var Killing in the Name of med Rage Against the Machine hyppig i bruk. Endret 3. januar av adhoc 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar On 1/1/2026 at 1:48 PM, krøll9 said: Det skal powervaskes, sorteres ut og ryddes før hverdagen starter i morgen. Hvem har innspill til musikk som kan fuele litt? Eller noe Anonymkode: 98bbf...900 1 Siter
Anonymos Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar (endret) Våkner man ikke av denne, så våkner man aldri: Men for å være litt seriøs, Slayer, Sodom, Aura Noir og den slags pleier å få fart i meg når det skal vaskes. Endret 3. januar av Anonymos 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar (endret) Jeg går også for en kjapp låt, så lenge holder jeg ut å rydde. Endret 3. januar av Worriesome Plenty 2 1 Siter
slabbedask Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar On 1/1/2026 at 1:48 PM, krøll9 said: Det skal powervaskes, sorteres ut og ryddes før hverdagen starter i morgen. Hvem har innspill til musikk som kan fuele litt? Eller noe annet som ledsager deg i dag, første dag i det nye året. Kishi Bashi Med Slayer går vaskingen unna kjapt. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar Jeg hørte denne i dag og fikk gåsehud. Nå har jeg hørt på den om igjen og om igjen. Hør på HELE. https://music.youtube.com/watch?v=AUARjexCTlQ&si=ZFYPzrGVno__hUF8 2 Siter
krøll9 Skrevet 6. januar Forfatter Skrevet 6. januar Nicklusheletida skrev (42 minutter siden): Jeg hørte denne i dag og fikk gåsehud. Nå har jeg hørt på den om igjen og om igjen. Hør på HELE. https://music.youtube.com/watch?v=AUARjexCTlQ&si=ZFYPzrGVno__hUF8 Sjelden man får assosiasjoner til Pink Floyd, Nigjtwish og opera og ballade i et og samme stykke 🤭 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar krøll9 skrev (22 minutter siden): Sjelden man får assosiasjoner til Pink Floyd, Nigjtwish og opera og ballade i et og samme stykke 🤭 Pink Floyd har vært favoritten min siden 80-tallet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.